קבוצת אמן תספק שירות הפצה "ירוק" לעמיתי הקופות המנוהלות על ידי בית ההשקעות הדס ארזים

השירות יסופק באמצעות מערכת FormIT, שתשמש את בית ההשקעות כפתרון לבניית מסמכים חכמים, כגון: תצהירים רבעוניים, ארכובם והפצתם באמצעות דואר אלקטרוני וערוצי הפצה נוספים ● הוא יבוצע ממשרדי קבוצת אמן, ועל פי הקבוצה - צפוי לתרום לבית ההשקעות לחיסכון בעלויות בהיקף של מאות אלפי שקלים בשנה

קבוצת אמן. פרויקט בהיקף חצי מיליון שקלים

קבוצת אמן תספק לבית ההשקעות הדס ארזים את שירות ההפצה החכם וה-"ירוק" שלה עבור עמיתי הקופות השונות המנוהלות על ידו, באמצעות מערכת FormIT של הקבוצה. השירות, שחוסך הדפסה ומשלוח דו"חות ודיוור נוסף באמצעות הדואר, יבוצע ממשרדי קבוצת אמן, ועל פי הקבוצה – צפוי לתרום לבית ההשקעות לחיסכון בעלויות בהיקף של מאות אלפי שקלים בשנה.

ה-FormIT תשמש את בית ההשקעות כפתרון לבניית מסמכים חכמים, כגון: תצהירים רבעוניים, ארכובם והפצתם באמצעות דואר אלקטרוני וערוצי הפצה נוספים. על פי קבוצת אמן, הפרויקט יתרום לאיכות הסביבה, הודות לצמצום הדרסטי בהדפסת המסמכים, יחסוך בעלויות הדפוס ויאפשר לבית ההשקעות לייעל את הקשר עם הלקוחות באמצעות שילוב יכולות חכמות על מדיה דיגיטלית, אשר לא ניתן לביצוע בדפוס.

עמית אגמי-פרי, סמנכ"לית ניהול עמיתים בהדס ארזים, אמרה, כי "קבוצת אמן תטפל עבורנו בכל נושא העברת המידע ללקוחות. השירות החדש יהיה נוח יותר ללקוח ויסייע במאמצים לשמירה על איכות הסביבה, ללא פשרות בנושא הזמינות ואבטחת המידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים