הטכנולוגיה של ביימר הישראלית תוטמע במעבדים הגרפיים של אנבידיה

ביימר מפתחת טכנולוגיות לאופטימיזציה של וידיאו על ידי דחיסה ללא אובדן איכות ● היא החברה הראשונה שאימצה את ה-API של אנבידיה

שרון כרמל, מייסד ומנכ"ל ביימר.

אנבידיה תטמיע במעבדים שלה את טכנולוגיית הדחיסה של ביימר (Beamr Imaging) – כך הודיעה אתמול (ג') החברה הישראלית.

ביימר מפתחת טכנולוגיות לאופטימיזציה של וידיאו על ידי דחיסה ללא אובדן איכות. בחברה אומרים כי הטכנולוגיה שלה מאפשרת להקטין באופן משמעותי את משאבי האחסון ורוחב הפס בתעבורת הווידיאו, תוך שמירה על איכות חזותית, ואף לאפשר מהירות קידוד גבוהה עד פי 10 בהשוואה למעבדי מחשב רגילים, כך שחוויית המשתמש תהיה משופרת. באמצעות הטכנולוגיה שלה ניתן להקטין את גודל קובץ הווידיאו וקצב ההעברה של הקבצים בחצי, כאשר הקבצים המוקטנים נשארים תואמים לחלוטין לתקנים, וניתן לפענח אותם על ידי כל מפענח וידיאו סטנדרטי – מבטיחים בחברה.

יש לציין שביימר הוקמה ב-2009 על ידי שרון כרמל, המנכ"ל, ומעסיקה 26 עובדים. בין המשקיעים בה ניתן למצוא את ורייזון ונצ'רס, אינוביישן אנדוורס וקרן דיסרפטיב. כרמל ידע בעברו שני אקזיטים – של אמבלייז ושל BeInSync. ביימר הונפקה בנאסד"ק לפני כחודש – ההנפקה הראשונה של חברה ישראלית בשנה זו.

החברה מחזיקה ב-53 פטנטים רשומים, והיא זכתה בפרס האמי לטכנולוגיה והנדסה של האקדמיה הלאומית של ארצות הברית לאומנויות ומדעי הטלוויזיה (NATAS). ברשימת הלקוחות שלה ניתן לציין את נטפליקס ו-CBS.

"תקופה מרגשת בחיי החברה"

כרמל אמר כי "זו תקופה מרגשת בחיי החברה: לפני כחודש החלה המניה שלה להיסחר בנאסד"ק, וכעת היא חתמה על הסכם עם אנבידיה שמאפשר למיליוני משתמשי המעבדים הגראפיים שלה ביצועי וידיאו גבוהים יותר בעלות סבירה. היעד הבא של ביימר הוא לפתח תוכנה כשירות (SaaS) מבוססת ענן במחיר התחרותי ביותר, באופן שיהפוך את טכנולוגיית אופטימיזציית הווידיאו לזמינה לכל ובמהירות שיא, הודות לשיתוף הפעולה עם אנבידיה".

בוב פטי, סמנכ"ל ויזואליזציה מקצועית באנבידיה, ציין כי "סיפקנו טכנולוגיית קידוד וידיאו מאיצת GPU במשך יותר מעשור, וכעת אנחנו פותחים את ה-API שלנו כדי לאפשר בקרה מותאמת יותר על החומרה שלנו. ביימר היא הראשונה לאמץ את הטכנולוגיה הזו, והשילוב בין קידוד וידיאו איכותי והטכנולוגיה שלה ייתן לספקי התוכן הפחתה משמעותית ברוחב הפס ונפחי האחסון, מבלי לפגוע באיכות של הלייב סטרימינג".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים