תוכן שיווקי
לקראת אירוע בזק בינלאומי TOP 100, מועדון הגולף קיסריה, 26-27 מרץ

סיסקו+ בזק בינלאומי TECH = שילוב מנצח

23/03/2023 11:21
אורן שגיא, מנכ''ל סיסקו ישראל ויו"ר לשכת המסחר ישראל-אמריקה.

מאת הילל יוסף

 

"סיסקו (Cisco) העולמית רואה בישראל מקור לחדשנות גלובלית. רק בשנתיים האחרונות רכשנו בארץ שלוש חברות: סדונה, פורטשיפט ואפסגון, המשפיעות על הצעת הערך שלנו. החברה החלה את הרכישות שלה בישראל ב-1998, ובמהלך השנים רכשה 17 חברות בסכום מצטבר של 7.2 מיליארד דולר, ועל בסיסן הוקמו מרכזי הפיתוח בקיסריה, בנתניה ובתל אביב. אנו ממנפים את הפלטפורמות הטכנולוגיות שלנו בעזרת השותפים העסקיים: השותפות עם בזק בינלאומי טק מניבה ללקוחות הארגוניים חדשנות דיגיטלית, עם פרויקטים פורצי דרך. נמשיך לפעול עמם גם לעבר אתגרי המחר", כך אמ.

שגיא התראיין לקראת אירוע בזק בינלאומי TOP 100, כנס הלקוחות השנתי של החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך בתאריכים 26-27 במרץ בקיסריה. האירוע השנה נערך בסימן השקת העידן החדש של בזק בינלאומי טק – במסגרתו הפכה החברה לזרוע ה-IT המובילה של קבוצת בזק כולה.

"אנו נמצאים בתקופה מרתקת", אמר שגיא, "העולם משתנה כולו וכך גם הסביבה הטכנולוגית. הטרנספורמציה הדיגיטלית היא מהותית ומתחוללת בכל מגזר במשק. עם השינוי הזה, מצאנו עצמנו בסיסקו מובילים ארבעה ממדי עשייה עיקריים למול השוק הישראלי, העונים טכנולוגית לאתגרים העסקיים המורכבים של הלקוחות".

ממד הפעילות הראשון, ציין, "הוא 'לדמיין מחדש את האפליקציה'. אנו מתייחסים בצורה שונה לאפליקציה, המהווה את 'הלב הפועם' של כל ארגון, ומספקים לו פלטפורמה עם נראות מלאה (Full stack observability) על כל התווך, מהתשתית ועד לשורת הקוד. אנו מספקים זיהוי חולשות ודירוג פגיעויות אבטחת מידע כבר במערך ניהול האפליקציה, עם שילוב פתרונות KENNA SECURITY, ומשלבים יכולות אלו עם מערכת AppDynamics, שבאמצעותה הארגון מקבל ניהול מלא של האפליקציה, כולל נראות, הגנת סייבר ותפעול בענן פרטי או ציבורי".

הממד השני, הסביר, "הוא 'לאבטח את האנטרפרייז': ככל שארגונים צורכים יותר עומסי עבודה בענן, כך גדלים אתגרי אבטחת המידע והגנת הסייבר. נדרש להגן על עומסי העבודה הללו בכל מקום, בין אם בענן, בתווך התעבורה, או בתשתית מקומית. אנו מובילים בעולם ההגנה על אפליקציות ענניות ומסייעים ללקוח הארגוני לזהות מתקפה בטרם היא מתרחשת. זאת, תוך מימוש תפיסת 'אפס אמון' מקצה לקצה. טכנולוגיות CNAPP המפותחות בישראל מטפלות באבטחת התעבורה בענן".

הממד השלישי, ציין שגיא, "הוא 'העצמת השיתופיות והעבודה הצוותית'. אנו מסייעים לעובדי הארגונים לפעול באופן היברידי, עם מיקוד על חוויית המשתמש מקצה לקצה, קול ווידיאו, תוך הקפדה על ניהול רוחב פס ואבטחת מידע – בכל מקום שבו הם נמצאים – בבית, במשרד, ברכבת או בבית הקפה".

המימד הרביעי, סיפר, "הוא השינוי בעולם התשתיות. כדי לצלוח את הטרנספורמציה הדיגיטלית, יש להחליפן לתשתיות מבוססות תוכנה (SDN)".

עם ארבעת רובדי הפעילות האלו, הוסיף, "אנו מאפשרים עבודה חוצת-דומיינים, תוך אכיפת מדיניות IT ואבטחה זהות, עם נראות מלאה. לקווי הפעילות הללו הוספנו מנועי AI, לטובת חיזוי פרואקטיבי של תקלות, בטרם הן מתרחשות. כך, הבינה המלאכותית מסייעת לחזות תקלות, להגן על האפליקציות ולנהל באופן אוטומטי את הקוד".

"אנו מציעים את קווי הפתרונות שלנו לכלל סוגי הארגונים, מכל הגדלים", סיכם שגיא, עם פלטפורמה אחודה, ניהול מרכזי ומאובטח, תוך הקפדה על חוויית לקוח מלאה. עוד אנו פועלים בתחום הקיימות ומחויבים לצמצום טביעת האצבע הפחמנית שלנו. חלק מהחדשנות בתחום הקיימות מפותח בקיסריה בדמות שבב מתקדם 'סיליקון וואן', החוסך חשמל ופועל ביעילות אנרגטית. יש לנו שותפות ארוכת שנים עם בזק בינלאומי בביצוע פרויקטים חדשניים, פורצי דרך, בכלל מגזרי העשייה במשק הישראלי, ונמשיך יחד לפרוץ גבולות ולהגיע להישגים חדשים".

אירועים קרובים