איך אומרים ChatGPT בסינית?

Ernie Bot של ביידו הוא "המקבילה הסינית" לצ'אטבוט הפופולרי ● באירוע ההצגה שלו נראה כיצד הוא יכול לכתוב שיר, לענות על שאלות שקשורות לספרים ועוד ● לא ברור מתי הוא יושק לציבור

Ernie Bot.

ביידו, החברה שמאחורי מנוע החיפוש הגדול בסין, הכריזה היום (ה') על צ'אטבוט משלה. החברה מכנה אותו Ernie Bot, והוא מבוסס על פרויקט מודל שפה גדול שהיא עובדת עליו כבר כמה שנים והתייחסה אליו בפעם הראשונה כבר ב-2019.

שם המנוע נגזר מראשי התיבות Enhanced Representation through Knowledge Integration – ייצוג משופר באמצעות שילוב ידע, וממש כמו ChatGPT, הוא אמור לענות לשאילתות מורכבות. בסרטון שהוקרן באירוע ההצגה של המנוע נראה כיצד הוא יכול לכתוב שיר, לענות על שאלות שקשורות לספרים ועוד.

בביידו מודים שהצ'אטבוט שלהם רחוק מלהיות מושלם, אבל הם מציגים אותו כדי לספק מענה לדרישת הציבור. הציבור או השלטון? לא ברור, אבל כנראה שבסין, הממשלה פעילה נמרצות בתחום, מאחורי הקלעים. אחד ההיבטים לכך הוא שבחברה מדברים על אקו-סיסטם שמכיל 650 חברות שאמורות לשלב את Ernie בצורה כזו או אחרת במוצרים שלהן.

מעבר לשילוב הנדרש כבר במנוע החיפוש של ביידו, החברה מתכננת להשתמש באקו-סיסטם כדי ליצור אפליקציות למכוניות חכמות, שירותי ענן ועוד, שיהיו מבוססים על המנוע החדש. בכל מקרה, עדיין לא ברור מתי החברה תציע אותו לציבור – לשימוש או לפחות לבדיקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים