אואזיס הקימה מערכת של ג'וניפר בשערי צדק במיליוני שקלים

המערכת, אפסטרה, מאפשרת אוטומציה מלאה בזמן אמת בדטה סנטר של בית החולים, תוך שמירה על רציפות וזמינות המערכות והיישומים - הקריטיים לחיי המטופלים

שימי בן ברוך, סגן נשיא ומנהל טכנולוגיה ראשי בשערי צדק

אואזיס הטמיעה מערכות תקשורת מבוססות ג'וניפר (Juniper Networks) בדטה סנטר של המרכז הרפואי שערי צדק בירושלים. הפרויקט ארך כשנה וחצי והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים.

שערי צדק מפעיל 30 מחלקות וכ-70 מרפאות חוץ, המעניקות טיפולים לכמיליון מטופלים בשנה. בית החולים מהווה מודל לרפואת חירום בקנה מידה גדול, ומוביל ביישום טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית לטיפול בחולים. במסגרת הפרויקט, אנשי אואזיס הטמיעו את הטכנולוגיות של ג'וניפר בדטה סנטר בשני הקמפוסים שלו. זאת, לטובת זמינותם של מערכות ויישומים קריטיים, ההכרחיים לכך שהטיפול בחולים יתבצע בלא הפרעות ותקלות, כמו גם לטובת לניתוח נתונים חכם ואמין, המצביע על אפשרויות הטיפול הטובות ביותר.

בבית החולים שערי צדק הוטמעה פלטפורמת אפסטרה (Apstra), בראשונה בישראל. בינואר 2020 ג'וניפר רכשה את אפסטרה, שהיא חלוצה בתחום רשתות IBN (ר"ת Intent-Based Networking), רישות מונע-כוונה. היא פיתחה מערכת הפעלה, המאפשרת למנהלי רשת להגדיר, לפרוס, לפקח ולתקף את הרשתות בדטה סנטרים של ארגונים, ולעשות זאת באופן אוטומטי. באמצעות ניתוח מבוסס כוונות, התוכנה מנתחת נתוני טלמטריה ברשת, מאמתת באופן רציף את כוונת צוות ה-IT ושולחת התראות כאשר היא מגלה בעיות.

הפלטפורמה המשמשת את אנשי שערי צדק לאוטומציה של פעולות רישות בדטה סנטר, ומשפרת באופן משמעותי את חווית המטופל. אפסטרה מבטיחה שהרשת פועלת כמתוכנן ומתריעה לצוות ה-IT על תקלות או סטיות. עוד מספקת אפסטרה גם יכולות לניהול שינויים, תחזוקה ועדכונים בזמן אמת. המערכת מאפשרת לשערי צדק לפרוס את מארג הרשת של בית החולים מהר יותר, ומספקת נראות ואוטומציה של הרשת, ייעול התפעול ברמת הרשת, פתרון בעיות מהיר יותר והפחתת העלות הכוללת של רשת מרכזי הנתונים שבבית החולים.

שימי בן ברוך, סגן נשיא ומנהל טכנולוגיה ראשי בשערי צדק, אמר, כי "בריאות דיגיטלית משנה את צורת הטיפול בחולים. הפעילות של הדטה סנטר שלנו חייבת להבטיח זמינות מתמשכת של המערכות והיישומים, הקריטיים לחיי המטופלים שלנו. הפרויקט הביא לדטה סנטר אמין יותר, עם אוטומציה ברמה גבוהה, המבטיחה שיטות עבודה ועקביות אופטימליות, מהתכנון הראשוני ועד לפעולות יומיומיות".

תומר שרון, מנכ"ל אואזיס טכנולוגיות, ציין, כי "שערי צדק מתמקדת ביצירת חוויית מטופל טובה יותר ובפריצת חסמים ליעילות של הטיפול. ההטמעה של פלטפורמת אפסטרה בשערי צדק מסייעת לאנשי בית החולים לעמוד ביעדי הדיגיטציה שלהם. יצרנו בסיס רשת מאובטח, אמין ובעל ביצועים גבוהים, לטובת האסטרטגיה העתידית של שערי צדק".

תומר שרון, מנכ"ל אואזיס טכנולוגיות

תומר שרון, מנכ"ל אואזיס טכנולוגיות. צילום: ניב קנטור

איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר ישראל, הוסיף, כי "לרשת יש תפקיד חיוני בשמירה על בריאותו של ארגון מודרני. הדבר מאפשר לארגונים להתרחב ולתמוך ביישומים ובטכנולוגיות חדשות, היכולים לסייע בהנעת תוצאות וחוויות טובות יותר של המטופלים. אפסטרה מספקת טכנולוגיות בעלות ביצועים גבוהים עבור שערי צדק ומסייעת לשערי צדק להיות ערוך במלואו להמשך ההאצה הדיגיטלית".

איציק מלכה, מנכ''ל ג'וניפר ישראל

איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר ישראל. צילום: ג'וניפר נטוורקס

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רוני וולובלסקי

    מברוק ובהצלחה, חג פסח שמח

  2. ניצנצ

    המטופלים רק רוצים לחיות איזה "חוויה" בראש שלכם ? כתבה מעורפלת ולא ברורהמה בעצם עושה המערכת הזאת הלכו המיליונים, ולא יחזרו יותר

אירועים קרובים