האם ה-ChatGPT יסייע ביצירת פתרונות להתאוששות מאסון?

בזרטו הבינו את הפוטנציאל של הבינה המלאכותית בכלל וה-ChatGPT בפרט לתחומי העיסוק של החברה, וקיימו סמינר מקצועי בתחום ל-250 העובדים

פיתחו אותו וכעת מפתחים כלים לשליטה בסכנות הפרטיות שבו. כלי הבינה המלאכותית הג'נרטיבית ChatGPT מבית OpenAI.

מהפכת ה-ChatGPT מביאה איתה אתגרים רבים – ככלי זה בנפרד וכחלק מהמהפכה של הבינה המלאכותית. אחד המרכזיים שבהם הוא אתגר לחברות שמספקות פתרונות לארגונים. אחד התחומים היותר מעניינים הוא זה של עולמות הגיבוי וההתאוששות מאסון, החזרה הכמה שיותר מהירה לשגרה אחרי מקרים חריגים מאוד.

זרטו, שמפתחת פתרונות בתחום זה, ערכה סמינר מקצועי ל-250 עובדיה, כדי להבין את המשמעויות של הבינה המלאכותית בכלל וה-ChatGPT בפרט, וללמוד כיצד הם יכולים ליישם את כלי ה-AI בתחומים שהם עוסקים בהם.

עומר אורצקי, דירקטור מוצר בזרטו.

עומר אורצקי, דירקטור מוצר בזרטו. צילום: לירון וייסמן

"בעוד שנתיים, כלי בינה מלאכותית יהיו חלק בלתי נפרד מארגונים ומחברות. לכן אנחנו מפתחים כבר כעת מתודות להטמעה בתהליכי העבודה בצוותים שלנו", אמר עומר אורצקי, דירקטור מוצר בזרטו.

בחלק השני של הסמינר התנסו הצוותים שהשתתפו בו במערכות השונות וגיבשו הצעות לפתרונות אפשריים לשילוב בפרויקטי הפיתוח של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים