ההאקרים הכי טובים בעיר…

מימין: נעם משה ואורי כץ מצוות מחקר החולשות של קלארוטי, Team82, במהלך התחרות.

Team82 – צוות המחקר של חברת קלארוטי (Claroty) הישראלית, זכה במקום ראשון בתחרות האקינג בינלאומית שהתקיימה בשבוע האחרון במיאמי.

הצוות התחרה מול שש קבוצות מחקר הסייבר המובילות בעולם, בהן קבוצות מצרפת, ארה"ב, טאיוואן ועוד, וזכה בפרס של 98.5 אלף דולר, שישמשו את הצוות להמשך מחקר סייבר.

במהלך התחרות הקבוצה הדגימה פריצות לעשרה מוצרים נפוצים מעולמות ה-ICS/SCADA, דוגמת בקרים המשמשים מפעלי תעשייה בתהליכי הייצור. ההדגמות בוצעו בזמן אמת, ובמהלכן הקבוצה הראתה כיצד השתלטה על המכשירים מרחוק באופן מלא.

לאחר הפריצה, הקבוצה ביצעה הדרכה ליצרניות המכשירים, והסבירה להן כיצד התבצעה הפריצה ומה ניתן לעשות כדי לתקן את חולשות האבטחה.

"המטרה של התחרות היא להעלות את רמת אבטחת המידע במכשירים נפוצים בעולמות התעשייה והתשתיות הקריטיות, דוגמת מכשירים המותקנים בתחנות כוח, מפעלי מים, בתי חולים ועוד, ולכן החשיבות שלה גבוהה במיוחד", אמר שרון בריזינוב, מנהל מחקר ב-Team82. "התחרות מאפשרת למומחי סייבר לממש את היכולות הגבוהות שלהם בזמן אמת, להביא לפריצות דרך ולהעלות את המודעות לנושא. אנו גאים להתחרות מול הקבוצות המובילות בעולם ושמחים על ההישג שלנו השנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים