מחקר: למרות בעיית האנטנה – מרבית המשתמשים במכשירי iPhone 4 "מרוצים מאוד"

כ-72% אחוזים היו מרוצים מאוד ממכשירי iPhone 4, בהשוואה ל-82% שהיו מרוצים מאוד ממכשירי iPhone 3G S, שהושקו בשנה שעברה – כך עולה מנתונים שפרסמה ChangeWave Research ● כמו כן, מרבית משתמשי ה-iPhone 4 מרוצים מהטיפול של אפל בבעיה באנטנה, ו-64% ציינו שלא נתקלו בבעיות קליטה כלל

הלקוחות מעט פחות מרוצים ממכשירי iPhone 4 מכפי שהיו מרוצים ממכשירי iPhone 3G S, אך שיעור שביעות הרצון מהטלפון החכם הפופולרי עדיין גבוה מאוד – כך עולה מדו"ח שפרסמה חברת המחקר ChangeWave Research. כמו כן, נראה, כי מרבית המשתמשים מרוצים מהתגובה של אפל (Apple) לבעיית האנטנה.

"למרות בעיית האנטנה שהתגלתה מספר ימים לאחר ההשקה של מכשירי iPhone 4, נראה ששיעור שביעות הרצון מהגרסה החדשה של מכשירי iPhone עדיין גבוה מזה של כל טלפון חכם אחר כמעט, הן מבחינת שביעות הרצון הכוללת והן מבחינת העמידה בציפיות", כך על פי החוקרים של ChangeWave.

מהנתונים עולה, כי כ-93% מבין 213 המשתמשים במכשירי iPhone 4 שהשיבו לסקר ציינו, כי הם מרוצים מאוד, או מרוצים במידה מסוימת, מהמכשיר החדש. זאת בהשוואה ל-99% שהיו מרוצים מאוד, או מרוצים במידה מסוימת, ממכשירי iPhone 3G S, שהושקו בשנה שעברה. כ-72% היו מרוצים מאוד ממכשירי iPhone 4, בהשוואה ל-82% שהיו מרוצים מאוד ממכשירי iPhone 3G S בשנה שעברה. כשליש מבין המשיבים ציינו שמכשירי iPhone 4 "עולים על הציפיות", בעוד ש-50% ציינו שהם "עומדים בציפיות".

כזכור, על ההשקה של מכשירי iPhone 4 העיבה בעיית האנטנה: משתמשים התלוננו, כי כאשר אוחזים במכשיר בצורה מסוימת – הקליטה יורדת. בתגובה החליטה אפל לחלק לרוכשים נרתיק גומי בחינם, על מנת למנוע מגע ישיר של היד עם האנטנה. מבין המשיבים לסקר, ציינו 64%, כי לא נתקלו בבעיות קליטה. כ-14% ציינו שהבעיה אינה רצינית. 41% השיבו שקיימת בעיה מסוימת ו-7% ציינו, כי מדובר בבעיה קשה. 73% מרוצים מאוד, או מרוצים במידה מסוימת, מהפתרון של חלוקת הנרתיק. לעומת זאת, 18% אינם מרוצים ממנו כלל, או אינם מרוצים במידה מסוימת.

מבחינת התפקודים, הרמה הגבוהה ביותר של שביעות רצון נרשמה ביחס לאבחנה של הצג של מכשירי iPhone 4, כאשר 49% ציינו שזהו התפקוד הנבחר שלהם. 31% אהבו את המצלמה, ו-30% בחרו את הממשק המבוסס על צג מגע.

מרבית התלונות התמקדו בחברת AT&T, המשווקת הבלעדית בארצות הברית של מכשירי iPhone, ובבעיות באיכות השיחה. כ-27% מהמשיבים ציינו, כי הבעיה הגדולה ביותר של מכשירי iPhone היא הצורך לקבל שירות מחברת AT&T. כמו כן, 24% התלוננו על איכות הרשת ו-23% – על ניתוקי שיחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים