אקזיט: זיסקיילר רכשה את קנוניק הישראלית ב-50 מיליון דולר

ענקית האבטחה בענן בישרה על הרכישה מבלי למסור את סכומה, אולם גורמים בשוק העריכו אותה בכ-45-50 מיליון דולר ● זו הרכישה השנייה של זיסקיילר בארץ - באפריל 2021 היא רכשה את טראסטדום תמורת כ-40 מיליון ד'

רכשה את קנוניק הישראלית ב-50 מיליון דולר. זיסקיילר.

זיסקיילר (Zscaler) רכשה את קנוניק (Canonic Security) הישראלית, כך הודיעה ענקית האבטחה בענן. היקף הרכישה לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותה בכ-45-50 מיליון דולר. הרכישה צפויה להסתיים ברבעון השני של שנתה הכספית של זיסקיילר, שזו הרכישה השנייה שלה בארץ.

הנרכשת הוקמה ב-2020 על ידי בוריס גורין, המשמש כמנכ"ל, וניב שטיינגרטן, סמנכ"ל הטכנולוגיות. גורין שימש כמנהל פעילות מחקר אבטחה ב-פרופוינט (Proofpoint) ושטיינגרטן היה מייסד ושותף באובראופס (OverOps). החברה מונה כשלושים עובדים.

אבטחה עבור יישומי תוכנה כשירות

קנוניק פיתחה פלטפורמת אבטחה עבור יישומי תוכנה כשירות. הפלטפורמה נועדה למנוע את הסיכונים ההולכים וגדלים של ארגונים בגין מתקפות על שרשרת האספקה של תוכנות כשירות. זאת, כי בשל ההגירה המסיבית לענן, כשארגונים מאמצים מאות פלטפורמות תוכנה כשירות, המשתמשים מחברים אלפי יישומי צד שלישי ותוספי דפדפן לפלטפורמות התוכנה כשירות הקריטיות של הארגון. המהלכים הללו מתבצעים מבלי לקבל אישור ממערך המחשוב בארגון. כך, בעוד שהמשתמשים סבורים כי הנתונים מוגנים, הרי שבפועל, הם חשופים לסיכוני סייבר. הפתרון של הנרכשת מאפשר לצוותי אבטחת הסייבר בארגונים לקבל במהירות ניראות לאזור הבלתי מנוהל הזה, ולייעל את הניהול והאכיפה של יישומי תוכנה כשירות.

לפי הרוכשת, "שילוב יכולות אבטחת שרשרת האספקה החדשות הללו בשירותי הגנת הנתונים יאפשר לנו לחזק את פתרונות ה-CASB (ר"ת Cloud Access Security Broker) וה-SSPM (ר"ת SaaS Security Posture Management) שלנו".

"פתרונות CASB ו-SSPM המסורתיים אינם מצליחים לאבטח עד הסוף"

ג'יי צ'אודרי, מנכ"ל, יו"ר ומייסד זיסקיילר.

ג'יי צ'אודרי, מנכ"ל, יו"ר ומייסד זיסקיילר. צילום: זיסקיילר

ג'יי צ'אודרי, מנכ"ל, יו"ר ומייסד זיסקיילר, אמר כי "כשאני מדבר עם מנמ"רים מובילים בעולם, הם מדברים תמיד על האתגרים שלהם בניסיון להבטיח לוגיסטיקה יעילה של שרשרת האספקה. זאת, בשל הנקודה העיוורת הגדולה שיש בתקשורת שבין מערכת תוכנה כשירות למערכת תוכנה כשירות אחרת. ארגונים חייבים לצמצם את משטח ההתקפה על שרשרת האספקה, לזהות איומים מקוריים של תוכנה כשירות ולהפוך תגובות לאוטומטיות".

גורין ציין כי "בזמן שהאקו סיסטם של שוק התוכנה כשירות ממשיך לצמוח, פתרונות CASB ו-SSPM המסורתיים אינם מצליחים לאבטח עד הסוף, מפני הכמות העצומה של מתקפות שרשרת האספקה המכוונות לארגונים וליישומים העסקיים הקריטיים שלהם. הרכישה שלנו תאיץ את האופן בו ארגונים מטפלים באיומים מקוריים בתחום התוכנה כשירות ותפשט את הפעולות, על ידי הפחתת מספר הכלים לאבטחת התוכנות כשירות".

זוהי הרכישה השנייה של ענקית האבטחה בענן האמריקנית בישראל. באפריל 2021 היא רכשה את טראסטדום (Trustdome) תמורת כ-40 מיליון דולר. טראסטדום מפתחת מערכות בתחום ניטור הרשאות הגישה לתשתיות ענן. על בסיס רכישה קודמת זו, הרוכשת הקימה בארץ מרכז פיתוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים