מיקרוסופט מטמיעה את מנוע הצגת ה-PDF של אדובי ב-Edge

המנוע החדש, שמבוסס על תוכנת ה-Acrobat של אדובי, יחליף את המנוע הקיים נכון להיום בדפדפן לצורך הצגת מסמכי PDF, שמיקרוסופט פיתחה עבורו רק לפני שנה

דפדפן Edge של מיקרוסופט.

מיקרוסופט ממשיכה לשלב שינויים בדפדפן האינטרנט שלה, Edge, ואחד החדשים שבהם הוא הטמעה בו של מנוע הצגת ה-PDF של אדובי, המבוסס על תוכנת ה-Acrobat שלה. המנוע החדש יחליף את המנוע הקיים נכון להיום בדפדפן לצורך הצגת מסמכי PDF, שמיקרוסופט פיתחה עבורו רק לפני כשנה.

לפי שתי החברות, התצוגה של מסמכי PDF באמצעות המנוע החדש אמורה להיות יותר מדויקת ויותר נוחה לשימוש, ומסמכים אמורים להיפתח מהר יותר, כולל כאלה ארוכים ומורכבים. "זה יעניק למשתמשים חוויית PDF שכוללת עיבוד עשיר יותר, וצבעים וגרפיקה מדויקים יותר, ביצועים משופרים, אבטחה חזקה לטיפול ב-PDF, ונגישות רבה יותר – כולל בחירת טקסט טובה יותר וקריינות בקול רם", נמסר מהן.

היכולת לקרוא ולאף לערוך עד מידה מסוימת מסמכי PDF בדפדפן תמשיך להיות חינמית, והיא תשולב ב-Edge החל מהחודש הבא במערכות הצרכניות, המבוססות על Windows 11 ו-Windows 10, כשההשקה תהיה הדרגתית.

ברמה הארגונית יוכלו מנהלי ה-IT לבחור שלא לעבור בינתיים למנוע התצוגה החדש במחשבים שבארגון, וזאת כדי לאפשר להם לבחון את השילוב במשך זמן מסוים על קורא ה-PDF החדש לפני השמתו בכל המחשבים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רון

    המציג pdf זה בין הדברים היחידים שאהבתי לגבי edge. מקווה שהשינוי לטובה.

אירועים קרובים