באה לבקר במאורת הנמר: גלי שרי, המרכז הישראלי לניהול
לאחרונה התארחה במאורת הנמר גלי שרי, מנהלת המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), מקבוצת הטכנולוגיה הענקית, מטריקס.
בפגישה סיפרה לי שרי, כי "המרכז הישראלי לניהול הינו מרכז הדרכה שמהווה גם בית למנהלים, בו ניתן לקבל כלים פרקטיים לניהול והכשרות בקשת מיומנויות ה-Power Skills, שמשאירות את חותמן על המשתתפים לאורך זמן רב גם לאחר ההכשרה".
לדבריה, "הדרכות אלו מיועדות גם לקהל הרחב אבל גם לארגונים, וניתן למשל לבנות באופן ייעודי הדרכה פנים-ארגונית בהתאמה אישית לארגון, לייצר הדרכות תוך כדי עבודה (On the Job Training) או סדנאות העשרה כלליות".
עם התקדמות השיחה שוחחנו גם על הערכים של "תורת הנמר" – כמו הכלה, חמלה, להסתכל בעיניים, ואהבה – ונוכחנו לגלות שערכי הנמר מתחברים באופן מיוחד גם לערכים של המי"ל.
עוד סיפרה גלי שהמי"ל יוזם ומפיק בכל שנה שתי תחרויות מרכזיות ומובילות בתעשייה הישראלית – הראשונה היא הנציגות הישראלית של התחרות הבינלאומית של פרסי האפי (Effie Awards). "מדובר בתחרות השיווק והפרסום האפקטיבי של ישראל, שנערכת ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם, אשר עיקרה הוא זיהוי, בחינה ודירוג של המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר", ציינה שרי.
התחרות השנייה אותה מובילה המי"ל, היא תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח, שההרשמה אליה מתקיימת בימים אלו. האורחת שלי שיתפה בכך ש-"מטרת התחרות היא קידום והעצמת המודעות לשירות מצטיין בישראל והוקרת חברות וארגונים שביצעו מהלכי שיפור יוצאים מן הכלל בתחום השירות וחווית הלקוח".
היא סיפרה בהתרגשות כי "התחרות חוגגת השנה שני עשורים, לאחר שעם השנים היא הפכה לשחקן חשוב ומרכזי בעולם השירות, כאשר ארגונים רבים לוקחים בה חלק – גם מהמגזר הפרטי וגם מהמגזר הציבורי".
לדבריה, "עצם ההשתתפות בתחרות מאפשרת לארגונים מהתחום למקד את הפעילות שלהם סביב נושא השירות, כאשר הזכייה מציגה את ההובלה שלהם בשירות ובחוויית הלקוח שהם מעניקים ללקוחותיהם ולציבור הרחב".
"יתרה מכך", הוסיפה שרי, "התחרות מקדמת את החשיבות שבשימת הצרכן במרכז, על מנת להעלות את תודעת השירות בישראל".
האורחת שלי סיפרה גם כי מניסיונה בליווי התחרות היא מבינה בכל שנה עד כמה לישראלים חשוב לקבל שירות טוב וחווית קנייה נעימה.
שרי סיכמה ואמרה כי "בשנים האחרונות תחום השירות השתפר משמעותית ללא כל צל של ספק, והוא נמצא במגמת שיפור מתמדת. האירוע הזה מעודד עוד ועוד ארגונים להצטרף למגמה הזו, בייחוד כיום, כאשר לצרכנים יש מגוון רחב של אפשרויות בחירה ובזכות הדיגיטל הם יכולים לבצע מחקר שוק מעמיק, ולהסתמך על חוות דעת וחוכמת ההמונים טרם הקנייה".
תגובות
(0)