!We תטמיע ביורוקום תקשורת סלולרית את מוצרי הווירטואליזציה של סיטריקס; ההיקף: מאות אלפי ש'

במסגרת הפרויקט, ישודרגו מוצרי הווירטואליזציה ליישומים של סיטריקס לגרסת XenApp 6 ● הגרסה מספקת יישומי חלונות מקצה לקצה, ומציעה וירטואליזציה של יישומים הן מצד המשתמש והן מצד השרת, לצורך קבלת ביצועים מיטביים של היישומים וגמישות ביכולות האספקה שלהם ● יוסי עפרוני, מנמ"ר יורוקום תקשורת סלולרית, אמר, כי "השדרוג של גרסת ה-XenApp נועד לקדם אותנו לטכנולוגיית הענן, לשפר את הגישה של המשתמשים למערכות ה-IT מכל מקום ולספק שירות נוח ויעיל למשתמשים ולאנשי התמיכה"

!We החלה בהטמעת מוצרי הווירטואליזציה של סיטריקס (Citrix) ביורוקום תקשורת סלולרית. הפרויקט כולל שדרוג והטמעה למוצר וירטואליזציה אחד, לצד הטמעה של מוצר אחר. הוא החל בימים אלה וצפוי לעלות לאוויר בעוד כחודש. סיטריקס מיוצגת בארץ על ידי קבוצת אמן מחשבים. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט, ישודרגו מוצרי הווירטואליזציה ליישומים של סיטריקס לגרסת XenApp 6. הגרסה מספקת יישומי חלונות מקצה לקצה, ומציעה וירטואליזציה של יישומים הן מצד המשתמש והן מצד השרת, לצורך קבלת ביצועים מיטביים של היישומים וגמישות ביכולות האספקה שלהם.

הגרסה החדשה, כך נמסר, מפשטת את מערך ה-IT, בין השאר על ידי ניהול מרכזי יעיל יותר לצד שילוב חלק עם טכנולוגיות מיקרוסופט (Microsoft). כן נמסר, כי יעילות העבודה של משתמשי הקצה גדלה בשל שימוש בטכנולוגית ה-HDX של סיטריקס ומתן גישה קלה ליישומים מכל יחידת קצה, כולל מחשבי PC, מחשבים נישאים וטלפונים חכמים של נוקיה (Nokia). כמו כן, במסגרת הפרויקט יוטמעו 300 מוצרי וירטואליזציה של סיטריקס ל-VDI, שולחנות העבודה, XenDesktop.

יוסי עפרוני, מנמ"ר יורוקום תקשורת סלולרית, אמר, כי "השדרוג של גרסת ה-XenApp נועד לקדם אותנו לטכנולוגיית הענן, לשפר את הגישה של המשתמשים למערכות ה-IT מכל מקום ולספק שירות נוח ויעיל למשתמשים ולאנשי התמיכה". הוא הוסיף, כי "השדרוג יחסוך בתחזוקה של ה-IT וישפר את יעילות העבודה שלנו".

איריס בן דור, מנהלת תחום סיטריקס בקבוצת אמן, אמרה, כי "מוצר ה-VDI של סיטריקס הוא הראשון והיחיד בשוק המספק שולחנות עבודה וירטואליים מכל סוג שהוא, כפתרון משולב של תחנת עבודה-שרת לכל סוגי המשתמשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים