נייס: ההכנסות עלו בכ-20%, הרווח הנקי עלה ב-9.65%

ההכנסות של נייס הסתכמו ב-168.53 מיליון דולרים, לעומת 140.45 מיליון דולרים ברבעון המקביל ב-2009 ● הרווח הנקי של החברה עמד על 12.71 מיליון דולרים, עליה של 9.65% לעומת 11.6 מיליון דולרים ברבעון המקביל אשתקד ● זאבי ברגמן, נשיא ומנכ"ל נייס: "אנו מרוצים מתוצאות הרבעון השני וממשיכים להראות מגמת צמיחה ושיפור ברווחיות כמו גם ייצור משמעותי של מזומנים מפעילות שוטפת"

נייס (Nice) פרסמה היום את התוצאות העסקיות שלה לרבעון השני של שנת 2010, מהן עולה כי החברה רשמה גידול מרשים בהכנסות ועליה ברווח הנקי.

ההכנסות של נייס הסתכמו ב-168.53 מיליון דולרים, עליה של כ-20% לעומת 140.45 מיליון דולרים ברבעון המקביל ב-2009. ההכנסות ממכירת מוצרים הסתכמו ב-79.06 מיליון דולרים, עליה של 20.41% לעומת 65.66 מיליוןן דולרים ברבעון המקביל, ואילו ההכנסות ממכירת שירותים עלו ב-19.63% ל-89.47 מיליון דולרים לעומת 74.79 מיליון דולרים.

הרווח הנקי של החברה על פי GAAP עמד על 12.71 מיליון דולרים, עליה של 9.65% לעומת 11.6 מיליון דולרים ברבעון השני של שנת 2009. הרווח הנקי שלא על פי GAAP הסתכם ב-26.52 מיליון דולרים, עליה של 20.2% לעומת 22.06 מיליון דולרים ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי של נייס עמד על 101.3 מליון דולרים, עליה של 21% לעומת 83.75 מיליון דולרים ברבעון המקביל ב-2009.

במחצית הראשונה של 2010 הסתכמו ההכנסות של נייס ב-328.45 מיליון דולרים, עליה של 17.47% לעומת 279.61 מיליון דולרים במחצית הראשונה של שנת 2009. הרווח הנקי של החברה על פי GAAP הסתכם ב-18.79 מיליון דולרים, ירידה של 15.42% לעומת 22.21 מיליוןן דולרים בתקופה המקבילה אשתקד.

נייס סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם מזומנים ושווי ערך מזומנים בסך 149.1 מיליון דולרים, ירידה של 65.71 מיליון דולרים או 30.6% לעומת 214.81 מיליון בסוף שנת 2009.

"אנו מרוצים מתוצאות הרבעון השני וממשיכים להראות מגמת צמיחה ושיפור ברווחיות כמו גם ייצור משמעותי של מזומנים מפעילות שוטפת. היחס בין ההזמנות שנתקבלו להכנסות היה גדול מ-1 וסיימנו את הרבעון עם שיא בהכנסות ובצבר ההזמנות. הישגים אלה מאפשרים לנו לעדכן את התחזית שלנו בפעם השנייה השנה", אמר זאבי ברגמן, נשיא ומנכ"ל נייס.

כמו כן אמר ברגמן, כי "הודענו על רכישת eglue, אשר הושלמה לאחרונה. רכישה זו הינה אסטרטגית עבורנו שכן היא משלימה בצורה טובה את היצע האפליקציות שלנו. מאז השלמת העסקה, הודענו על השקת פתרונות משולבים עבור מוקדי שירות ומערך ה-back office בארגונים. אנו מאמינים כי פתרונות חדישים אלו יהוו מנועי צמיחה עתידיים לנייס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים