אנבידיה בלייב: השיקה ערכה חדשה של כלים לשידורים

הכלים החדשים מאפשרים להפחית רעשי רקע והדהודים, לעזור למשדרים להיות כל הזמן בפריים ובאופן מלא, גם כשהם נמצאים בתזוזה, ו-"להסתכל למצלמה" וירטואלית, גם כשפיזית הם מפנים את המבט למקום אחר

אפשרות ה-Eye Contact בערכת הכלים החדשה Nvidia Broadcast.

אנבידיה השיקה באחרונה ערכה חדשה של כלי שידור. הערכה, שנקראת Nvidia Broadcast, משלבת כמה כלים שמיועדים להקל על אנשים שמשדרים שידורים חיים, כולל כשהשידור הוא של משחקי מחשב באמצעים אלקטרוניים. על פי החברה, הערכה מאפשרת לשמור על מעורבות של קהל הצופים ולהעביר שידורים איכותיים יותר.

Nvidia Broadcast כוללת כלים שמאפשרים, בין השאר, להפחית רעשי רקע והדהודים, להגדיר רקע וירטואלי, לנקות את שידור הווידיאו מרעשים גרפיים מיותרים, כך שהתמונה תהיה נקייה וחדה יותר, ולעזור למשדרים להיות כל הזמן בפריים ובאופן מלא, גם כשהם נמצאים בתזוזה.

אולם, מה שכנראה תופס במיוחד את תשומת הלב הוא תכונה בשם Eye Contact. תכונה זו מאפשרת במהלך השידור להפנות את העיניים, באופן וירטואלי, כל הזמן אל עבר המצלמה. המטרה היא לעזור לאלה שלא מצליחים למצוא את הנקודה המתאימה לעשות את זה, או שהם מתקשים לעשות זאת מכל סיבה אחרת. בעזרת הכלי הזה, גם אם מפנים את המבט הצידה, המשתמשים בצד השני יראו כאילו העיניים מופנות אליהם כל הזמן – או בעצם ישירות אל המצלמה.

מדובר בתכונה שעדיין מוגדרת כבטא. היא משתמשת בטכנולוגיית לימוד מכונה ועושה את זה בזמן אמת, מבלי שבכלל מרגישים שהעיניים "פוזלות לצדדים", מדי פעם או כל הזמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים