נשים ומחשבים: אסתר זלצמן, CNWD

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: אסתר זלצמן, סמנכ"לית מו"פ ואסטרטגיה ב- CNWD ERpl

אסתר זלצמן, סמנכ"לית מו"פ ואסטרטגיה ב-CNWD.

שם ותפקיד: אסתר זלצמן, סמנכ"לית מו"פ ואסטרטגיה ב-CNWD ERpl, שולחן עבודה עסקי.

ותק בתפקיד: כארבע וחצי שנים.

תפקידים קודמים: לפני שהצטרפתי ל-CNWD הייתי בעלים של בר-מסעדה משפחתי בתל אביב. קודם לכן עבדתי והתגוררתי באפריקה (גאנה), שם ניהלתי את מחלקת ההטמעה ובקרת תהליכים, בחברת סטארט-אפ ישראלי לטיהור מים במכרות זהב. עיקר התפקיד היה ללוות הקמת אתרים חדשים, ניהול והכשרת העובדים המקומיים לסטנדרט הארגוני שנקבע. כמו כן, התקשרויות עם יעדים נוספים באפריקה.

שירות צבאי: התגייסתי לקצונה ייעודית בחיל האוויר, בתפקידי הראשון הייתי קמ"ד קשרי חוץ בחיל האוויר ולאחר מכן הייתי רמ"ד אסיה באגף תכנון. בתפקידי האחרון הייתי עוזרת של ראש אגף המודיעין, (האלוף עמוס ידלין דאז במהלך מלחמת לבנון השנייה). השתחררתי בדרגת סגן.

השכלה: משפטים LLB.

משפחה: נשואה לרווה, שני בנים – גבריאל (6) ובניה (5), שלושתם חלק בלתי נפרד מהמהות שלי.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

לא בחרתי בתחום הטכנולוגיה. לאחר שפגשתי את היזם והבעלים של CNWD, אסף כהן היה לי ברור מעל לכל ספק שהעשייה תהייה מרתקת ומעניינת וכל יום יהיה שונה מקודמו. היום, לאחר ארבע שנים, ברור לי כי ההחלטה להצטרף לעשייה המטורפת ב-CNWD הייתה יותר ממדויקת ונכונה. ראשית, אין קיום ללא טכנולוגיה, אנחנו עדים לכך בכל היבט ובכל תחומי החיים. פיתוח עסקי וייעוץ ארגוני הם עולמות תוכן שאני מאוד אוהבת. במסגרת תפקידי אנחנו כל הזמן משלבים בין עולמות אלה לבין הטכנולוגיה שלנו (שולחן עבודה עסקי ), במקביל הניסיון לתת מענה מושלם במסגרת שולחן העבודה מחייב אותי להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים ולגלות יצירתיות. התוצאות בשטח גורמות לי לסיפוק אינסופי.

האם את חושבת שיש אפליה כלפי נשים בתעשייה?

בחוויה שלי לא נתקלתי באפליה נגד נשים. בחברה שלנו, מרבית משרות הניהול והפיתוח מצויות בידי נשים. עוד יצוין, כי לא נתקלתי גם באפליה כזאת מצד לקוחות החברה.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לשמחתי הרבה לא נתקלתי בשום אפליה נגדי בתעשייה. בעולמות הפיתוח אני מראיינת ופוגשת עשרות מפתחות, עניין המגדר לא מהווה אצלנו, עבור אף אחד מאיתנו, שיקול לעניין העסקה, קידום או עשייה כלשהי. אנו עדים לכך שדווקא נשים בתחום העסקי חותרות למצוא ולאמץ פתרונות טכנולוגיים, אוטומציות והתייעלות מבלי לחשוש משינויים בניהול הארגון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים