דווקא בזמן קיצוצים במשק: SQLink מתרחבת ומגייסת מאות עובדי היי-טק
קבוצת SQLink מעוניינת בעובדי טק מתחומים שונים מגוונים ● מיכל רג'ואן, סמנכ"לית HR בקבוצה הסביר כי: "מאחר שאנחנו עובדים מול מאות חברות בכל הארץ, אנחנו מגייסים עובדים בפיזור ארצי רחב"
קבוצת SQLink, המעסיקה למעלה מ-2,700 מומחי מערכות מידע, מתרחבת ומגייסת מאות אנשי היי-טק למגוון רחב של תפקידים.
הקבוצה מספקת קשת רחבה של פתרונות ושירותים מתקדמים בתחומי פיתוח, דיגיטל, מובייל, דטה אנליטיקס, ניתוח מערכות, בדיקות תוכנה ועוד. בין לקוחותיה נכללות חברות בתחומי תוכנה והיי-טק, תאגידים עסקיים, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, גופים ביטחוניים, בנקים ומוסדות פיננסיים, מוסדות אקדמיים, חברות תקשורת, רשתות מזון, חברות נדל"ן, גופים תעשייתיים ועוד. הקבוצה מונה שמונה חברות בנות, המספקות פתרונות טכנולוגיים שונים לחברות מובילות במשק מקצה לקצה, החל משלב האפיון וכלה בניהול הפרויקט, בדיקות, יישום והטמעה.
מיכל רג'ואן, סמנכ"לית HR בקבוצת SQLink, הסבירה את הגיוס שהחברה מבצעת בדיוק בעיצומו של גל קיצוצים ופיטורים בהיי-טק ואמרה: "מאחר שאנחנו עובדים מול מאות חברות בכל הארץ, אנחנו מגייסים עובדים בפיזור ארצי רחב. זו הזדמנות לעובדים מהפריפריה ומהמגזרים השונים להשתלב בעבודה בהיי-טק. העבודה בחברה כה גדולה מספקת ביטחון גם בתקופות של אי ודאות, מאחר שגם אם פרויקטים מסוימים מסתיימים או מקוצצים, אנחנו מוצאים בתוך הקבוצה מגזרי לקוחות ופעילויות שלא נפגעו".
פרויקט לדוגמה: "אל תתקשר אליי"
ואכן ידיה של קבוצת SQLink, נראות גם כיום עמוסות כתמיד. דוגמה לפרויקט שלה שעלה זה עתה לאוויר הוא זה שמאחוריו עומדת זיגיט (ZIGIT) – אחת מחברות הבנות של SQLINK – שהובילה לאחרונה את מיזם "אל תתקשר אליי" למניעת הטרדות והונאות טלפוניות, שהושק על ידי הרשות להגנת הצרכן. המומחים של זיגיט תכננו וביצעו את המעטפת הדיגיטלית המלאה של הפרויקט, הכוללת אפיון, עיצוב, פיתוח הפלטפורמה והקמת מספר סביבות פיתוח בענן הנימבוס, שיעבדו בסינרגיה מלאה ביניהן.
עמית מלר, מנכ"ל זיגיט: "הצוות המקצועי שלנו אפיין ארכיטקטורה ייחודית ומורכבת – בעיקר כחלק מהיותו תחת 'פרויקט נימבוס' המאסיבי שבתחילת דרכו – הכוללת כמות גדולה של מיקרו-שרתים מהירים ומאובטחים, על מנת לאפשר טיפול בזרם של מאות אלפי בקשות, לכדי רישום של מיליוני מספרי טלפון של אזרחי ישראל במאגר. האתגר הרוחבי עלה במספר היבטים, החל מניהול שיתוף הפעולה בין מספר חברות וגורמים שונים המעורבים במיזם, כולל חברות הטלמרקטינג, מנהלי סביבת הענן הממשלתית ועוד, לכדי פתרון מלא, ועד לחיבור של מספר טכנולוגיות ופלטפורמות שונות, כמו אתר, אפליקציה, IVR, צ'טבוט, מודל סקרים ועוד, המבטיח מענה מהיר לצרכן וחווית מש
תגובות
(0)