בדרך למרוצי פורמולה E עוצרים בקייטו נטוורקס

דגם 99X Electric מהדור השלישי והחדש, עם מיתוג של קייטו נטוורקס

בימים אלה נפתחה העונה החדשה של אליפות העולם התשיעית של Formula E, ליגת מרוצי מכוניות חשמליות של חברת FIA ABB. אחת הקבוצות המתחרות היא TAG Heuer Porsche Formula E של פורשה, שמשתפת פעולה עם חברת הסייבר הישראלית קייטו נטוורקס, שענן ה-SASE שלה יספק שירות העברת מידע קריטי למרוץ ולנהגים במהירות שיא ועל גבי תשתית פרטית, מאובטחת ואמינה, כדי לאפשר לקבוצה להגיע לביצועים המיטביים בזמן אמת.

קייטו נטוורקס מספקת טכנולוגיה מובילה בתחום ה-SASE – טכנולוגיה המאחדת תשתיות תקשורת ואבטחת מידע ומספקת אותן כשירות ענן גלובלי. שירות ה-SASE של קייטו יסייע לצוות המרוצים של TAG Heuer Porsche Formula E להאיץ, להבטיח ולאבטח את זמינות המידע הנדרש לקבלת החלטות בזמן אמת. בדומה לארגונים רבים הפועלים גם מחוץ לעולם הספורט המוטורי, נגישות למידע באופן מיידי, אמין ומאובטח הינה הכרחית לקבלת החלטות מושכלות. צוות המרוצים מאחסן בענן ומנתח בזמן אמת מגוון רחב של מקורות מידע ממכוניות המרוץ, החל מטמפרטורת הצמיגים ועד למצב וניצולת הסוללות. שימוש בביג דטה, שנאסף דרך שנים של פיתוח המכוניות ועשרות מרוצים, מאפשר הסקת תובנות חיוניות להצלחת הצוות. האפשרות לגשת למידע באופן מאובטח ולקיים תקשורת שוטפת ואמינה במהלך המירוצים הינה קריטית להצלחה, ובאמצעות שירות ה-SASE של קייטו תעמוד לרשות הצוות תשתית תקשורת מהירה, מאובטחת, אמינה ואחודה הן במרכז הפיקוד והן בכל אתרי המרוצים בעולם.

הקבוצה של פורשה מתחרה נגד יצרניות רכב אחרות בעולם המרוצים כגון יגואר, מקלארן, ניסאן, מזארטי, ועוד. כל הקבוצות עושות שימוש נרחב במידע, בענן ובטכנולוגיות מתקדמות כדי לקבל החלטות בזמן אמת במהלך המרוצים. מכאן, שתשתיות רשת ואבטחת מידע מתקדמות הפכו למרכיב מרכזי באסטרטגיה של הנבחרות לשיפור סיכויי הניצחון.

בינתיים, במרוץ פתיחת העונה שהתקיים ב-14 בינואר במקסיקו, קטפה הקבוצה את הגביע הראשון שלה, כשהגיעה למקום השני. לקבוצה מצפים עוד 16 סבבים שיתקיימו ב-11 מדינות.

ציפי לא מבינה כלום במרוצי מכוניות, אבל מחזיקה אצבעות לקבוצה!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים