!We שדרגה את מערך האחסון ותשתית הווירטואליזציה בחיפה כימיקלים; ההיקף: 700 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט שדרגה !We את מערכת האחסון מבוססת נט-אפ ואת תשתית הווירטואליזציה של VMware המוטמעות בחברה ● תשתית הווירטואליזציה לגרסת vSphere 4 והורחבה, כך שתוכל לכלול 10 שרתים פיזיים, המפעילים עשרות שרתים וירטואליים בסביבת מערכת ה-ERP

!We מקבוצת חילן-טק השלימה בימים אלה את שדרוג מערך האחסון ותשתית הווירטואליזציה בחיפה כימיקלים. הפרויקט ארך שלושה חושדים, והיקפו הכספי עומד על 700 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט שדרגה !We את מערכת האחסון מבוססת נט-אפ (NetApp) ואת תשתית הווירטואליזציה של VMware המוטמעות בחברה.

מערכת האחסון החדשה כוללת כרטיסי האצה, אשר עתידים לשפר את זמני התגובה למשתמשי סביבת הסאפ (SAP) הקיימת בחיפה כימיקלים. מערכת האחסון באתר הוחלפה ל-FAS3140 NetApp ומערכת FAS2050 הקודמת הועברה לאתר הגיבוי והיערכות מאסון של החברה. תשתית האחסון החדשה היא בנפח של 30 טרה-בייט.

כמו כן, שודרגה במסגרת הפרויקט תשתית הווירטואליזציה לגרסת vSphere 4 והורחבה, כך שתוכל לכלול 10 שרתים פיזיים, המפעילים עשרות שרתים וירטואליים בסביבת מערכת ה-ERP. תשתית הסאפ בחיפה כימיקלים כוללת את מערכת ה-ERP בגרסת ECC6, מערכת ניהול שירות הלקוחות SAP CRM וכן את SAP PORTAL.

ארז אוחנה, מנהל תשתיות ה-IT בחיפה כימיקלים, אמר, כי "כעת, אנחנו מבינים טוב יותר את הקשר והאינטגרציה בין סביבת האחסון, הסאפ והווירטואליזציה. הפרויקט עבר באופן 'חלק' והתשתיות משרתות את צרכינו העסקיים". הוא הוסיף, כי "השילוב של כרטיסי האצה במערכת האחסון שיפר את חווית המשתמשים, ואילו הגנות מבוססות SnapShot מאפשרות שחזור מידע מהיר. התשתית הווירטואלית משפרת את זמינות המערכות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים