CES 2023: אנבידיה השיקה מוצר שמאפשר לשחק באוטו

ילדים שייסעו ברכבים שבהם יוטמע המוצר, GeForce Now שמו, יוכלו לבחור בין יותר מ-1,000 כותרי משחקים ● נכון לעכשיו, הוא עתיד להיכלל ברכבים של שלוש יצרניות, כולל יונדאי

GeForce Now.

אנבידיה הכריזה לקראת תערוכת CES 2023, שתיפתח רשמית מחר (ה'), על מוצר שמהווה חיבור בין עולם הגיימינג ליקום של הרכבים החכמים. מדובר בשירות המשחקים שלה, GeForce Now, שיושק בקרוב ברכבים של שלוש חברות: יונדאי, היצרנית הסינית BYD והחברה השבדית פולסטאר. מדובר בחברות שלפי אנבידיה משתמשות במערכות ה-DRIVE שלה כבסיס למחשוב ולמערכות הבידורפורמציה (הלחם של המילים בידור ואינפורמציה) ברכבים שלהן.

המוצר המדובר יאפשר להזרים משחקים בזמן אמת, כדי לספק חוויית משחק מלאה במסכים השונים שמשולבים ברכב, כשהכוונה היא בעיקר לזמן ויכולות משחק לילדים. באנבידיה טוענים שהמערכת תוכל לספק היצע של יותר מ-1,000 כותרים מחנויות המשחקים המקוונות המובילות בשוק – כולל משחקים של סטים ושל אפיק גיימס.

החברה גם חתמה על הסכם עם פוקסקון, יצרנית הציוד המוכרת היטב, בעיקר של אפל. החברה תפתח עבורה פלטפורמות רכב אוטומטיות ואוטונומיות המבוססות על יחידות הבקרה DRIVE Orin, וכן מערכות לרכבים חשמליים, שיהיו מבוססות על פלטפורמת DRIVE Hyperion של החברה.

"שיתוף הפעולה שלנו עם פוקסקון יציע לחברות OEM אפשרות לפתח מערכות נהיגה חכמות, והיא תשמש כספקית ברמה עולמית, שיכולה לייצר בקנה מידה גדול את פלטפורמת DRIVE Orin", אמר רישי דהל, סגן נשיא לפיתוח עסקי בתחום הרכב של אנבידיה. "ההחלטה של פוקסקון להשתמש במערך החיישנים של DRIVE Hyperion עבור הרכבים החשמליים שתייצר תסייע להאיץ את דרכם של הרכבים לייצור מבלי לפגוע בבטיחות, באמינות ובאיכות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים