דל ב-CES 2023: בעיקר מסכים ומחשבי גיימינג

החברה הציגה לקראת תערוכת הענק מחשבים שמבוססים על מעבדי ה-Core מהדור ה-13 של אינטל, וכן מסך בגודל 32 אינץ' וברזולוציה של 6K ● וגם: פרויקט שמתמקד בחוויית המשתמש במעבר בין העולמות הווירטואלי והפיזי

מסך ה-UltraSharp 32 6K של דל.

דל הגיעה השנה לתערוכת CES, כמו בכל שנה, עם שורה ארוכה של מחשבים ניידים לשוק המשחקים ופיתוחים לעולם הגיימינג – למשל ה-Game Controller 4, שניתן לראות את תמונתו למטה. חלק מהמחשבים הושקו תחת החברה הבת Alienware וחלקם תחת סדרת ה-G. כולם מבוססי על מעבדי ה-Core מהדור ה-13 של אינטל, שהוכרזו גם הם היום. אולם, הדבר המיוחד ביותר בהיצע של דל ב-CES הפעם הוא מסך בשם UltraSharp 32 6K, שכמו ששמו מציין היטב, הוא מגיע בגודל של 32 אינץ' ומציע רזולוציית 6K – ולפי דל, הוא הראשון מסוגו.

מסך 6K, בהשוואה למסכי 4K שמוכרים כיום בשוק, מציע שטח שגדול ב-150% מבחינת כמות הפיקסלים שמוצגים עליו, מה שאומר שיש הרבה יותר מקום להרבה יותר חלונות ברזולוציה מלאה.

מעבר לכך, הוא מצויד בפאנל מסוג IPS Black. דל מספרת כי לפי מחקר שהיא מימנה, מסכים בטכנולוגיה זו מציעים עד 41% רמות שחור עמוקות יותר, פי 1.4 יותר ניגודיות ועד פי 1.2 דיוק צבע טוב יותר מאשר IPS רגיל.

עוד דבר בולט ב-UltraSharp 32 6K נמצא בחלקו העליון, והוא מצלמת 4K גדולה יחסית, שהופכת את המסך למרכז ביצוע ועידות וידיאו – גם בעזרת מערך מיקרופונים שמנקים רעשים ומבטלים הדהודים, ורמקולים עוצמתיים. כמו מסכים רבים אחרים שמכוונים לשוק המסחרי, גם המסך החדש של דל מצויד בכמות גדולה של חיבורים ויציאות, שמאפשרות לו לשמש כמעין מחשב הכל הכלול, עם חיבור כבל יחיד למחשב עצמו. בנוסף, המסך יכול להסתובב על צירו, כדי שניתן יהיה לעבוד עליו לאורך. הוא יהיה זמין במהלך החודשים הקרובים.

ה-Game Controller 4 מבית דל.

ה-Game Controller 4 מבית דל. צילום: יח"צ

שני מסכים לשוק העסקי

דל הכריזה היום גם על שני מסכים שמכוונים אל השוק העסקי. האחד, Dell UltraSharp 34 Curved, הוא מסך קעור ראשון של החברה עם פאנל ה-IPS Black, בגודל של 34 אינץ' ועם ניגודיות של 2,000:1, שני רמקולים מובנים בהספק של חמישה וואט כל אחד, ותמיכה ביכולות כמו תמונה בתוך תמונה ותמונה לצד תמונה. המסך הנוסף, UltraSharp 43 4K USB-C Hub Monitor, שגודלו 42.5 אינץ', מיועד לאנשים שצריכים הרבה מקום וגם עובדים עם שניים ועד ארבעה מחשבים, שלעיתים עליהם לחבר אותם זה לאלה. ניתן לפצל את מסך ה-K4 לארבע תצוגות FHD, ויש מתג KVM מובנה, שמאפשר לשלוט בכל (עד) ארבעת המחשבים המחוברים באמצעות סט מקלדת ועכבר אחד בלבד. שניהם יהיו זמינים לקראת סוף החודש.

אווטאר שיכול להחליף את המשתמש כשהוא מתרחק מהמחשב

מעבר למוצרים החדשים, החברה הציגה את פרויקט Concept NYX Future of Connecting, שמתמקד בחוויית המשתמש ומתעמק במה שקורה כשעוברים בין העולם הפיזי לזה הדיגיטלי. לדוגמה, אם מתרחקים רגע מהמחשב, אווטאר יכול להחליף את המשתמש בהינף יד, במקום להישאר עם תמונה סטטית.

רעיון נוסף שנגזר מפרויקט הקונספט הזה הוא Concept NYX Stylus, שמאפשר להזין הערות בקול או באמצעות עט, ולגרור ולשחרר אותן לתוך חללי שיתוף פעולה דיגיטליים ו-וירטואליים, ואפילו להשתמש בהפעלה הקולית. רעיון אחר מכונה בינתיים Concept NYX Companion, והוא אמור להיות מכשיר קל משקל בסגנון טאבלט לשימוש בסביבות וירטואליות ומעורבות, כשהתוכן שמור בענן ומאפשר גישה מכל חלל ומכל משימה.

עוד קונספט חדש מבית דל, שמגיע מאותו פרויקט NYX, הוא בעולם הצרכני: שלט משחקים מבוסס בינה מלאכותית שעל פניו נראה כמו שלט רגיל למיד, אבל לפי החברה הוא מציע יכולות שלא מוצעות במוצרים דומים, כולל הגדרות ותוכן בהתאמה אישית, קורא טביעות אצבע חכם, אפשרות להזרמת תוכן למסכים שונים בעזרת לחיצה על כפתור בשלט ויכולות שימוש קולי.

גם בתוך המשחקים עצמם, השלט העתידי יביא לידי ביטוי רעיונות מיוחדים, כמו הגדרה של מידת ההתנגדות לתנועת האגודלים, התאמה מקומית להעדפות אישיות במשחקים שונים, ויצירת תחושה אמיתית של פעולות שונות ומגוונות דוגמת נהיגה וירי בחץ וקשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים