אחרי יותר מ-20 שנה: בזק בינלאומי נפרדת מהתוכי ויוצאת במיתוג חדש
החברה משנה כיוון עסקי והתוכי המפורסם עם הסלוגן "מי מספר 1?" יוצא לפנסיה ● הלוגו 'B בינלאומי TECH' יסמן מעבר לחברת ICT היברידית המספקת פתרונות ושירותים טכנולוגיים לארגונים
אחרי יותר מ-20 שנה בשירות, התוכי הירוק של בזק בינלאומי, שדובב על ידי שלום אסייג והפך לאחד הסמלים המוכרים והאהובים בישראל, יוצא לגמלאות. הפנסיה של התוכי מגיעה כיוון ש-בזק בינלאומי משנה כיוון, ותתמקד באספקת פתרונות ושירותים למגזר העסקי, תחת מיתוג חדש, מתוך מטרה להוות את זרוע הצמיחה המרכזית של קבוצת בזק בשוק ה-IT לארגונים.
לאחר ההחלטה שהתקבלה השנה במשרד התקשורת לבטל את ההפרדה בין ספק האינטרנט והתשתית, הוחלט כי בזק בינלאומי תפעל כחברה עצמאית נפרדת מפלאפון ו-yes, תחת המנכ"ל החדש, רון גלב, ששימש עד כה כסמנכ"ל החטיבה העסקית. כמו כן היא תעבור מאספקת שירותים למגזר הפרטי והעסקי לאספקת שירותי למגזר העסקי בלבד (B2B), תרחיב את סל השירותים שהיא מספקת ותיתן מענה מלא בתחום ה-IT, תוך התמקדות במנועי צמיחה מרכזיים כגון דטה סנטר, מיגרציה לענן, שירותי הגנת סייבר, פתרונות תקשורת גלובליים ויישום פרוייקטי אינטגרציה מורכבים.
"מתיחת הפנים ללוגו של החברה לא מייצגת רק ריענון, כפי שחברות נוטות לעשות לעיתים, אלא שינוי ממשי במיקוד העסקי של בזק בינלאומי", הסביר רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי. "לבזק בינלאומי יש ניסיון של שנים באספקת שירותים לשוק ה-IT, אך עתה אנו מתכוונים להגדיל את סל השירותים שנציע כדי לתת מענה מקיף, מלא ומותאם אישית לכל לקוח ולקוח".
מיתוג חדש המדגיש את ה-DNA הייחודי
את הלוגו עם התוכי יחליף, כאמור, הלוגו 'B בינלאומי TECH', שעוצב על ידי שייק דיזיין, חברה למיתוג ועיצוב אשר מתמחה בהובלת תהליכי מיתוג לחברות הגדולות במשק.
מעין רשף, המייסדת והבעלים של שייק דיזיין, תיארה את התהליך אשר הוביל לבחירת הלוגו החדש: "תהליך המיתוג מחדש מבוסס על החוזקות של בזק בינלאומי וה-DNA של החברה, שילוב יוצא דופן בין יכולות טכנולוגיות, חדשנות ומצוינות, לצד מבט אנושי על החוויה הפרסונלית שבקצה הטכנולוגיה. מתוך החזון של החברה, שתמציתו להוביל מנועי צמיחה טכנולוגיים עבור ארגונים ואנשים, נולדה השפה החדשה".
רשף הדגישה את האלמנטים המשמעותיים בלוגו החדש: "המילה 'TECH' מצטרפת בהיררכיה שווה למילה 'בינלאומי' ומסמנת את המיקוד העסקי החדש של החברה, כאשר האותיות במילה הן בעלות פינות מעוגלות, כדגש לפן האנושי והשירותי, שהוא אחת החוזקות העיקריות של החברה. אל האותיות מצטרף ה'סיב הקינטי' – אלמנט גרפי שמתפתח, משתנה ומייצג ורסטיליות ותנועה מתמדת, עם מעבר צבעים מירוק לכחול: מחברה שהייתה מזוהה עם הצבע הירוק של התוכי, אל החברה החדשה עם הצבע הכחול, אשר מזוהה עם העולם העסקי".
רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי, סיכם ואמר: "חברת בזק בינלאומי מתחילה עידן חדש, מרתק ומאתגר בתור חברת ICT היברידית עצמאית כחלק מקבוצת בזק, קבוצת התקשורת הגדולה במדינה. לאורך השנים האחרונות הפעילות העסקית בבזק בינלאומי הלכה והתעצמה, הרבה בזכות הלקוחות שלנו, שנתנו בנו אמון, והעובדים שלנו, שעשו הכל כדי להצדיק את האמון הזה. אני בטוח שעם חתירה מתמדת לחדשנות ומקצועיות, ובעזרת ההון האנושי הנפלא שלנו, בזק בינלאומי תגדיל את כוחה ותספק ללקוחותיה את הפתרונות המתקדמים ביותר עם השירות הטוב ביותר. מבחינתנו, העתיד נראה מבטיח מתמיד".