ריטליקס: קיבלנו הצעת רכש של 200 מיליון דולרים

הנהלת חברת מערכות התוכנה יצאה אתמול (א') עם הודעה לבורסה שבה נאמר, כי "על אף שהחברה לא עומדת למכירה וגם לא ביקשה השקעות זרות, בימים האחרונים קיבלנו מספר הצעות רכש לכל מניות החברה שנעות בין 8 ל-10 דולרים למניה" ● "הנהלת החברה בוחנת את כל ההצעות ותפעל בהתאם לאינטרסים של בעלי המניות", נאמר בהודעה

נוכח ההערכות לגבי מכירתה הקרובה של ריטליקס, בהצעה ששווה בין 163 ל-203 מיליון דולרים, הנהלת החברה יצאה אתמול (א') עם הודעה לבורסה שבה היא כותבת, כי "על אף שהחברה לא עומדת למכירה וגם לא ביקשה השקעות זרות, בימים האחרונים קיבלה מספר הצעות רכש לכל מניות החברה שנעות בין 8 ל-10 דולרים למניה. ההצעות הן מגופים שאינם נמנים עם מתחריה של ריטליקס, וגם לא פועלים בתחומים שהיא פועלת בהם. הנהלת החברה בוחנת את כל ההצעות ותפעל בהתאם לאינטרסים של בעלי המניות. בהתאם למדיניות שלנו, אין בכוונתנו לפרסם הצהרות נוספות בנושא זה בעקבות שמועות או ספקולציות על עתידה של החברה".

ריטליקס היא חברת היי-טק שעוסקת בפיתוח ושיווק של מערכות תוכנה לרשתות שיווק ברחבי העולם, ומוצריה מבוקשים מאוד בתקופה האחרונה. לחברה יש 40 אלף התקנות בחמישים מדינות, ובין לקוחותיה נמנים רשות שיווק בתחום המזון, סופרמרקטים, רשתות שיווק למוצרי צריכה שונים ותחנות דלק. לחברה 1,300 עובדים בכל רחבי העולם, המטה הראשי שלה ברעננה ואילו המטה האמריקני מצוי בדאלס טקסס. מניות החברה נסחרות גם בבורסת תל אביב וגם בנאסד"ק.

כזכור, לפני כחודש קיבלה החברה הצעת רכש מרונקס, חברה בת של קרן פימי, לרכישת כ-10% ממניותיה – כשני מיליון מניות – במחיר של 6 דולרים למניה. רונקס דיווחה באחרונה, כי הגישה הצעה מעודכנת מבלי לציין את הסכום. חברה זו מחזיקה כיום כ-16.9% ממניות ריטליקס, אחרי שבמהלך החודשים האחרונים רכשה כמויות גדלות של מניות בשוק החופשי, והיא כיום בעלת המניות הגדולה בחברה. בעלי מניות משמעותיים אחרים הם פריזמה, המחזיקה 7.6%; בארי שקד, המנכ"ל, המחזיק 6.9%; ובריאן קופר, המחזיק 3.7%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים