יום בחיי: ליאור אדרי, האב סקיוריטי

ליאור משלבת בהאב סקיוריטי את עולמות המכירות, האירועים והפיתוח העסקי, אבל רק לאחר שפתחה את היוום באמבטיית קרח... בין לבין היא צופה בסדרות אפוקליפטיות עם בת זוגה, רעות, ומשחקת ברידג' ● כך נראה יום בחייה

ליאור אדרי, האב סקיוריטי

ליאור אדרי אחראית על הכנסים העסקיים והווירטואליים בחברת הסייבר הישראלית האב סקיוריטי, ולצד זה מתעסקת גם בפיתוח עסקי עבור החברה. לאחרונה פיתחה תחביב חדש ומקורי של אמבטיית קרח בבקרים – וכשיום העבודה מסתיים, היא הכי אוהבת לחזור הביתה לבת זוגה, רעות, ולצפות בסדרות אפוקליפטיות

ליאור, בת 27 מקיסריה, אך כבר לאחר התיכון הפכה לתל אביבית בפועל כשהגיעה לעיר הגדולה, במקביל לתהליך יציאה מהארון. השלימה לימודי תואר ראשון בפוליטיקה וממשל במרכז הבינתחומי, ולאחרונה התחילה בלימודי תואר שני במינהל עסקים. עסקה במכירות מספר שנים עד שהגיעה לחברת האב סקיוריטי, ובה החלה לנהל את מערך האירועים העסקיים של החברה, לצד פעילות בתחום הפיתוח העסקי.

את בת זוגה, רעות, הכירה עוד לפני 7 שנים. הן יצאו לשני דייטים ומסיבות לא ידועות (נא לשאול את רעות (: –  הקשר נקטע). ממש בשנה וחצי האחרונות, נפגשו מחדש והחלו לצאת לדרך חדשה מרתקת ואוהבת בתקווה להקים משפחה בעתיד. כך בעצם, בשנה אחת ליאור זכתה גם לאהבה, לצד עבודה מספקת ומצמיחה.

ליאור מתגוררת עם בת זוגה, רעות, בצפון תל-אביב והשתיים משתדלות לחזור בכל סוף שבוע אל בית ההורים לביקור. בו זמנית, משתדלות למלא את הלו״ז בטיסות מזדמנות לשלל יעדים ברחבי העולם.

ליאור מתחברת מאוד לעולם המכירות, האירועים והפיתוח העסקי. בהאב סקיוריטי, היא מצליחה לשלב את כל העולמות יחדיו.

יחד עם זאת – לנצח סיילסמנית, תחרותית, שרצתה גם לטעום מעולם המכירות ועבדה מספר שנים בתחום.

מתחילים את היום באמבטיית קרח...

מתחילים את היום באמבטיית קרח… צילום: פרטי

כך נראה יום טיפוסי של ליאור:

6:00 – מתעוררת ומתחילה את הבוקר באמבטיית קרח – שיטת ווים הוף. אין כמו הבוסט של האנרגיות שזה נותן לגוף! לאחר מכן קפה קר, משהו בקטנה לאכול, ויוצאת לדרך – כחצי שעה נסיעה לכיוון רוטשילד, למשרדים.

9:00 – מגיעה למשרד, פותחת את היום בקפה איכותי ובשיחת צוות, שבה משתפים אחד את השני במשימות שעובדים עליהן, מסייעים אחד לשני ומעדכנים בסטטוס של כל משימה ומשימה. כך היום מתחיל בצורה מסודרת.

10:00-12:00 – עוברת על קווליפיקציה של הלידים הנכנסים, ובמשך היום עולה על פגישות מול לקוחות פוטנציאלים יחד עם צוות המכירות. יש ימים שיותר מתעסקים בהכנות לקראת אירועים, או כנסים שצפויים להיות – וזה נראה קצת אחרת.

12:30-13:30 – ארוחת צהריים ומשחק פינג פונג! בהאב סקיוריטי יש לנו שפים שמכינים לנו צהריים מדי יום, ארוחות טובות עם טעם של בית. הם מכינים בופה מכל טוב. זו האופציה האולטימטיבית עבורה, מכיוון שהיא יכולה לבזבז שעה רק על לבחור מה בא לה לאכול כשמזמינה מבחוץ.

15:00-17:00 – חושבת על קמפיינים ואסטרטגיות להביא לקוחות חדשים ומוציאה אותן לפועל. יש לנו הרבה שירותים בחברה, וכל פעם מתקדמים קצת יותר בקידום של שירות אחר.

בהאב נותנים לנו אפשרות לבחור יום אחד מהבית, אך רוצה לציין, שמעדיפה בהרבה את העבודה במשרד – כך גם קל יותר להתנהל מול הצוות, ובכללי אני אדם מאוד מאוד חברותי ודינמי. אוהבת את האינטראקציות הבין אישיות ואת הפינג פונג של הצהריים.

17:00-18:00 – המשרד מאפשר לנו גמישות בעבודה, כל עוד היא מבוצעת בצורה הכי טובה שאפשר. בדרך כלל, וכשהזמן מתוכנן בצורה מסודרת, אני יוצאת בשעות אלה. הכל תלוי בכמות המשימות ובדחיפות שלהן.

19:00-20:00 – מדי פעם יש פגישה עם לקוחות מחו"ל, שזה יכול להיות בשעות יותר מאוחרות בגלל הבדל אזור הזמן. אני עושה אותן מהבית בדרך כלל. וכאשר יום העבודה נגמר אני מבלה עם בת זוגי, מתעדכנות אחת עם השנייה לגבי סדר היום שלנו, התוכניות והרגשות. אנחנו מאוד אוהבות מסעדות ובילויים, וככל שמתאפשר, זה מה שאנחנו עושות. במידה שלא, כנראה שתמצאו אותנו נרדמות ב-21:00.

תחביבים:

פוקר – תחביב חדש שפיתחתי בשנים האחרונות זה אהבה לטקסס הולדם, אוהבת לשחק מול חברים, ועל כסף. מדי פעם מצטרפת לאחותי הגדולה לטורנירים בווגאס, שם אני קצת יותר חוששת על הכסף שלי.

ספורט – בעבר הרחוק הייתי אצנית. ממש ככה, 10 קילומטר כל בוקר. היום, מנסה לגרד את ה 5,000 צעדים ביום באפל וואצ׳. אבל זה חלק מהמשימות שלי לשנה החדשה, לחזור לעצמי בכוח ולסגל את הדפוס הישן והטוב.

תגובות

(8)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שבת בטי

    ליאור אדרי אחת הבנות היפות המצליחות המדהימות והצנועות שהכרצי אחייניתוש יפה שלי איזה חרוצה וחכמה את אוהבת אותך ממי שתצליחי בחיים בכל אשר תיפני

  2. Shlomit rom

    אלופת העולם! אבל מה חדש? :) גאה בך קד!

  3. אאאאא

    חבל מקווה שהממשלה לא תיכנס ותפריע לחייך את אלופה

  4. מעריצה סודית

    אמבטיות קרח??? רק בגלל שאת כזאת לוהטת!!!

אירועים קרובים