דיווח: RIM תשיק מחשב לוח בנובמבר

על פי אתר בלומברג, המצטט מקורות יודעי דבר, המכשיר של יצרנית הסלולר הקנדית ייקרא בלקפד ● נראה שמידותיו של המכשיר יהיו דומות לאלה של ה-iPad, וכך גם המחיר ההתחלתי, שצפוי לעמוד על 499 דולרים ● מחרתיים (ג') תקיים RIM מסיבת עיתונאים, ובה תשיק, ככל הנראה, מכשיר בלקברי חדש

RIM, יצרנית הבלקברי (Blackberry), מתכוננת להשיק בנובמבר הקרוב מחשב לוח – כך דיווח אתר בלומברג (Bloomberg) בסוף השבוע. האתר הסתמך בדיווח על שני מקורות המעורבים בתוכניות החברה. עם השקת המחשב החדש, תתחרה RIM ב-iPad של אפל (Apple).

לפי אחד המקורות, המכשיר של יצרנית הסלולר הקנדית ייקרא בלקפד (Blackpad). נראה שמידותיו של המכשיר יהיו דומות לאלה של ה-iPad, וכך גם המחיר ההתחלתי, שצפוי לעמוד על 499 דולרים. לדברי המקורות, ייכללו במכשיר החדש קישוריות Wi-Fi ובלוטות' (Bluetooth). בעבר צוטטו מקורות מיצרניות המכשיר באסיה באמרם, כי המכשיר יכלול גם מצלמה קדמית לשיחות וידיאו.

על פי דיווחים נוספים, RIM רכשה את הזכויות לשם המתחם Blackpad.com, מה שמחזק את הניחושים באשר לשמו של המכשיר.

יצוין, כי RIM תקיים מחרתיים (ג') מסיבת עיתונאים בניו-יורק. ההערכות הן, כי במהלך האירוע תשיק החברה מכשיר בלקברי חדש, שיתחרה ב-iPhone ובמכשירים חכמים מתקדמים המציפים את השווקים. נראה, כי מכשיר זה יהיה בעל מסך מגע ומקלדת נשלפת.

RIM

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים