האם מחירו של ה-iPhone 15 הבא של אפל עומד לזעזע אותנו?

מידע חדש שחשף המדליף LeaksApplePro טוען, שהתוכניות השאפתניות של אפל לגבי הדור הבא של הסמארטפונים שלה מגיעות גם עם תג מחיר כבד

הביא לעולם חדשנות משפרת. ה-iPhone. במקרה המסוים דגם 14 Pro Max.

ההדלפות והשמועות שהתפרסמו ברשת חשפו כבר חלק מן התוכניות השאפתניות של אפל לגבי הדור הבא של הסמארטפונים שלה. כעת, מידע חדש טוען שהשאיפות האלה מגיעות גם עם תג מחיר כבד.

LeaksApplePro, עיתונאי ואנליסט טק, המתאר את עצמו כ"מדליפן אפל, שלפעמים צודק", חשף מידע חדש על ה-iPhone 15, כולל מחירים, שעשויים לזעזע את הצרכנים, ובטח את אלה שרצים לקנות מדי שנה את הדגם העדכני שיוצא לשוק.

בחודש שעבר חשף LeaksApplePro שדגם ה-iPhone 15 Ultra – השם החדש של אפל ל-Pro Max, יתייקר בכ-100 דולר, אבל כעת הוא טוען שמחירו ההתחלתי של המכשיר יעמוד על 1,299 דולר – יקר ב-200  דולר מה-iPhone 14 Pro Max, וקפיצת המחיר הגדולה ביותר בהיסטוריה של המכשיר בין דור לדור. לטענתו, "אפל מאבדת רווחים שנה אחר שנה. העלייה בעלויות הייצור והאינפלציה, שהופכות את הכסף שיש לחברה בבנק לשווה פחות, שברו סוף סוף את גב הגמל".

הוא ציין גם כי לא ידועים עדיין המחירים של המכשירים האחרים בקו ה-15, עם זאת, עם מחיר התחלתי של 1,299 דולר שעלול לטפס ל-1,799 דולר עבר דגם ה-Ultra של 1 טרה-בייט זיכרון אחסון, סביר להניח שגם הדגמים האחרים יושפעו מכך, שכן אפל לא אוהבת פערי מחיר גבוהים בין מוצרים באותו קו.

עם זאת, מצהיר ה"מדליפן", שדגם ה-iPhone 15 Ultra יעניק תמורה גבוהה יותר לכסף, עם זיכרון אחסון מינימלי של 256 גיגה-בייט (לעומת 128 גיגה-בייט כיום).

בנוסף, טוען LeaksApplePro, שהדגם החדש יכלול מצלמה קדמית כפולה, שקע טעינה USB-C, עם Thunderbolt 4 (במהירות 40 גיגה-ביט לשנייה), שיחליף את שקע ה-Lightning האיטי יותר (0.48 גיגה-ביט לשנייה), ויהיה עשוי מטיטניום – חזק במיוחד אבל גם יקר בהרבה מהחומרים שמהם עשויים כיום דגמי ה-iPhone (אלומיניום לדגמים הסטנדרטיים, ופלדת אל-חלד לדגמי ה-Pro).

לגבי הטיטניום, יש עדיין ויכוח בין כמה מדליפים האם רק דגם ה-Ultra יכלול אותו, או כל הדגמים בקו ה-iPhone 15, אבל נראה שלהכרעה הזאת נצטרך להמתין עוד קצת, עם ויכוח נוסף לגבי אילו דגמים יכללו שתי מצלמות קדמיות.

ויש עוד משהו, מרתק בפני עצמו, ש-LeaksApplePro משתף: אפל שוקלת רק צבע אחד עבור ה-iPhone 15 Ultra, והוא זהה לצבע של ה-Apple Watch Ultra (כסוף). אני לא יודע אם זה יהיה הצבע היחיד הזמין בספטמבר, או אם יהיו יותר צבעים, אבל נכון להיום אף אחד מהמקורות שלי לא ראה שום צבע מלבד זה".

תגובות

(7)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ג׳וני בוי בטש

    מה המחיר של איפון ג’יגה 1 כמה צבעים היה לו

  2. ג׳וני בוי בטש

    מה המחיר שלו האים היה כמה צבעים

  3. אלי מ

    גרם טיטניום עולה פחות מסנט, שזה אומר שאם למשל נרצה לבנות שלדת רכב מטיטניום זה יעלה המון, אך זה חסר משמעות כשבונים טלפון שכל חלקי הטיטניום שבו לא עולים על כמה עשרות גרמים. הסיבה היחידה שטיטניום עשוי בכל זאת לייקר טלפון שבנוי ממנו, היא שיווקית: אם יצרן מוציא מספר מכשירים, שחלקם מבוססים על מתכות אחרות, וחלקם פרימיום מבוססי טיטניום, והוא רוצה לנצל את זה כדי לבדל את מכשירי הפרימיום ולמכור אותם במחיר גבוה משמעותית משאר המכשירים. אבל בכתבה כתוב במפורש שחברת אפל מעוניינת בדיוק בהיפך מכך: לא לבדל יותר מדי (מבחינת מחיר) מכשירים מסויימים לעומת מכשירים אחרים שלה. אז משהו בכל הניתוח הזה לא הגיוני.

  4. גבר גבר

    סביר שההדלפות הן הכנת קרקע מצד החברה לעלות מחיר..

  5. זוהר

    אני לא חושב שמישהו יסכים ב 2024 לקנות מכשיר עם 256 מגהבייט... אולי אם זה היה ג'יגהבייט

    1. מוטי בננה

      יש לי את האייפון 12 מיני וזאת הקנייה הכי טובה שלי עד היום

אירועים קרובים