"להוביל חדשנות, ולבצע קפיצת מדרגה ויצירת בסיס לשיפור מתמיד"
כתב: הילל יוסף.
"הפלטפורמה שאנחנו מספקים ללקוחות הארגוניים ממגזרי הפעילות השונים מאפשרת להם להזריק חדשנות למערכות שלהם, ולבצע קפיצת מדרגה וליצור בסיס לשיפור מתמיד", כך אמר מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל גיב סולושנס.
גבעון התראיין לקראת Innovating into the future – EAM Conference Israel 2022 – כנס הלקוחות של החברה, שיתקיים ביום ד' הקרוב, ה-30 בנובמבר, באולם איסט בתל אביב. הכנס יעמוד בסימן מלאות שני עשורים להקמתה של גיב.
"באוקטובר האחרון", אמר גבעון, "הקסגון (Hexagon AB) השלימה את רכישת חטיבת ה-EAM (ר"ת Enterprise Asset Management) מאינפור, תמורת 2.85 מיליארד דולר. הפלטפורמה שלה מיועדת לניהול מחזורי החיים של ציוד תשתיות, תפעול וניהול תהליכי תפעול, אחזקה ולוגיסטיקה, והיא מאפשרת הקמת 'ERP' טכנו-לוגיסטי לארגונים עתירי תשתיות".
"אחרי שנים רבות שבהן היינו שותפי אינפור בישראל ונציגי המוצר, כעת אנחנו מייצגים את המוצר כבעבר ושותפים של הקסגון, כשהצוות המקצועי של אינפור עבר להקסגון ובכיריו ייטלו חלק בכנס הנוכחי בישראל כאנשי הקסגון", ציין. "כך, גיב מאפשרת לכל לקוחותיה ומשתמשיה בישראל מעבר חלק ונטול כל הפרעה, והמשך תמיכה מלאה ותחזוקה שניתנת על ידי גיב ללקוחותיה בישראל. אנחנו ממשיכים לספק לארגונים יעילות תפעולית, סיוע בצליחת המסע לטרנספורמציה הדיגיטלית ומימוש תהליכים חדשניים מקצה לקצה. אנחנו הופכים את הארגון לחכם, עם בנייה והטמעה של כלים המספקים שיפור עקבי ומתמיד של הארגון. לא מדובר בקפיצה חד פעמית, אלא כמו מוח אנושי, עלינו להשתפר בכל עת".
מהו הערך המוסף של הקסגון?
"הערך המוסף של הקסגון נובע מעובדת היותה חברת תוכנה לעולם הציוד וההנדסה, בנוסף למחשוב ארגוני – להבדיל מאינפור, שהתמקדה רק בעולמות ה-ERP. היא עוסקת בבנייה של מגוון מערכות טכנולוגיות חכמות, לרבות בעולמות ה-IoT, וחיישנים, ופועלת לאספקת הדמיה וניתוח בעולמות השונים בכל מחזור חיי המוצר בתחומים נרחבים כגון תעשייה, חלל ותעופה, ארגונים מהמגזר הביטחוני וארגוני שירותים. הרכישה באה על רקע התובנה של קברניטי הקסגון, שלפיה הם נדרשים לפלטפורמה לטובת כל ניהול חיי מחזור הנכסים בליבה של הפתרונות שלהם , עבור הלקוחות שלהם. Digital asset, Digital twin (כלי דיגיטלי, תאום דיגיטלי) היא מטרה שנמצאת בבסיס האסטרטגיה של גיב מזה שנים".
מה פלטפורמת ה-EAM מאפשרת?
"היא מאפשרת ללקוחות הארגוניים להוסיף ידע, עם יכולות לימוד והכנסת חוקים, תוך ביצוע התאמות פרטניות לעולמות תוכן שונים (ורטיקלים). זאת, בנוסף ליכולת להוסיף לימוד מכונה על נושאים ממוקדים. המערכת בעלת יכולת אינטגרציה מורחבת למערכות IT קיימות אחרות בארגון. היא וובית 'טהורה', ולפי גרטנר מובילה מהותית בגמישות, יכולת יישום ופונקציונליות.
המערכת מיועדת לארגוני שירות עתירי תשתיות וציוד, דוגמת חברות מעולמות התחבורה, האנרגיה, מים, ערים חכמות, קמפוסי חינוך, ארגונים העוסקים בנדל"ן מניב, ארגוני בריאות ואירוח, ועוד רבים. היא נמצאת בחזית הטכנולוגיה, וכוללת יכולות לפעילות בתחומי תאומים דיגיטליים ונכסים דיגיטליים, כמו גם ניהול ביצועים. הנושא מאוד חשוב עבור ארגונים עתירי תשתיות, הנדרשים לטפל במערך התשתיות הזה לאורך כל מחזור החיים שלו. זאת, כי זהו אמצעי הייצור של ארגון השירות.
אנחנו יוצרים ערך גבוה במיוחד ללקוחותינו על ידי הבאה ושילוב של הטכנולוגיה, המתודולוגיה, כמו גם הפתרונות המשלימים, על מנת לאפשר לכל לקוח ארגוני להיות ארגון מצטיין, תוך טיפול בהיבטי ההנדסה, התחזוקה, הלוגיסטיקה והתקציב, כמו גם בנושאים נוספים, דוגמת בטיחות, עמידה בתקנים, מימוש SLA (הסכם רמת שירות) והטמעה של פתרונות משלימים, תוך יישום תהליכים חוצי ארגון, פרו-אקטיביים, משולבי התראות".
"יש לנו לקוחות ארגוניים רבים בישראל בהם רבים מהתקופה האחרונה", ציין גבעון. "בין הלקוחות הישראליים שלנו נמצאים תחנת הכוח חגית, כביש 16, פרויקט נתיבים מהירים, הרכבת הקלה בתל אביב, הרכבת הקלה בירושלים, רוב ארגוני תשתיות התחבורה בישראל, שבונים כבישים ומנהרות, קמפוסים, ערים חכמות וצה"ל בנגב".
"המשכנו במגמת הצמיחה שלנו גם השנה, ומדובר בגידול דו ספרתי באחוזים", אמר גבעון. הוא ציין כי "אנחנו עם הפנים לחו"ל. פתרונותינו זוכים לעניין רב ולהערכה הרבה בארץ ומחוצה לה. אני רוצה לסיים בהבעת הערכתי לצוות שצמח, התפתח ופועל בחברה – לגיב יש צוות מהגדולים, מהמנוסים ומהמוערכים בישראל לתחום ניהול מחזור החיים של תשתיות (EAM APM), וללקוחותינו הבוחרים בנו ומצטרפים למסע משותף לטווחים ארוכים".
לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.