תוכן שיווקי
לקראת ServiceNow revolution summit Israel, מחר (ה') במלון דן אכדיה בהרצליה

"לספק לעובדים חוויית משתמש נוחה ופשוטה – כמו בבית"

16/11/2022 13:20
ניר בר לב, מנכ"ל סרוויס נאו ישראל.

כתב: הילל יוסף.

"בשוק העבודה של היום, המשתמשים הם טכנולוגיים, שמורגלים לחוויות שימוש ושירות מתקדמות. לכן, גם בעבודה עליהם להרגיש שהם מחוברים לארגון מכל מקום ומכל רכיב, בנוחות מרבית, עם נגישות, תהליכי אוטומציה ושירות מעולה – בדיוק כמו אלה שיש להם בבית", כך אמר ניר בר לב, מנכ"ל סרוויס נאו (ServiceNow) ישראל.

בר לב התראיין לקראת ServiceNow revolution summit Israel. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך מחר (ה') במלון דן אכדיה בהרצליה.

לדבריו, "המטרה היא לייצר תהליכי עבודה אחודה, עם חוויה עדכנית יותר, תוך שימוש במובייל ובפורטל ארגוני שמכוון לצרכי העובד או הלקוח. אנחנו מסייעים לארגונים לחבר את 'איי המידע' ליחידה אחת, שניתן לייצר בה תהליכים אחודים ויעילים, בשכבה אחת ובשפה אחת. כאשר עובד מגויס, או עוזב, לצורך העניין, הוא לא יידרש להיכנס למספר מערכות שונות ובטח לא להגיע למשרד ולבצע תהליכים ידניים".

"כשאנחנו באים ללקוח הארגוני, מטרתנו היא לא להחליף את המערכות הקיימות שלו", ציין. "אנחנו מוסיפים שכבה נוספת, בעזרת פלטפורמת סרוויס נאו, מתחברים באמצעותה לכלל מקורות המידע בארגון ומייצרים תהליכי עבודה חוצי ארגון, חוצי מחלקות. כך אנחנו 'מנצחים' על כלל המערכות, הישנות והחדשות, בארגון, ומאפשרים תהליכי אוטומציה מלאים ויכולת לקבל מעקב מלא אחרי התהליכים הקיימים באופן אחוד. המשימה היא פישוט חוויית הלקוח גם ללקוחות החיצוניים: ככל שהארגון יהיה יותר מתודולוגי ומסודר, כך כלל התהליכים יבוצעו במהירות ובצורה חלקה יותר".

יכולות המערכת

בר לב אמר ש-"המערכת היא פלטפורמה שלומדת את הארגון, מספקת תהליכי עבודה ואינטגרציות למערכות השונות, ובכך מאפשרת חוויית לקוח דיגיטלית ועדכנית, וכמובן מייעלת את התהליכים ומקצרת זמנים. יש לפלטפורמה יכולות ניתוח מעמיק, בינה עסקית ובינה מלאכותית, צריכת השירותים בכל עת ובכל מקום, באמצעות כל רכיב, ובניית מעטפת הגנת מידע שהולמת רגולציות ועונה לדרישות הגנת הפרטיות".

"כך", ציין, "אנחנו נותנים מענה לארבע קטגוריות מרכזיות בארגון: תהליכי IT, תהליכי משאבי אנוש, תהליכי שירות לקוחות ויצירת תהליכי עבודה חדשים בפיתוח מהיר, Low code no code, לבניית אפליקציות ויכולות על גבי הפלטפורמה שלנו. תחת ארבע קטגוריות אלה אנחנו מציעים עשרות פתרונות. הרחבנו את היצע הפתרונות שלנו: אם בעבר התמקדנו בעולמות ה-IT, הרי שכיום, פלטפורמת סרוויס נאו היא חלק בלתי נפרד מהליבה העסקית בארגון".

עשור של פעילות בשוק הישראלי

בר לב מונה לתפקיד מנכ"ל סרוויס נאו ישראל לפני יותר משנה. בתפקידו הקודם הוא ניהל את פעילות מכירות החברה במגזר ההיי-טק ולפני כן שימש בתפקידי מפתח במיקרוסופט ישראל. סרוויס נאו פועלת בשוק הישראלי מ-2012. בסניף המקומי שלה מועסקים יותר מ-250 עובדים, רובם במו"פ, על בסיס הרכישות שביצעה, והשאר במכירות ובאופרציה – עולמות שבהן רשמה סרוויס נאו בישראל גידול בהיקף של עשרות אחוזים, לדברי בר לב. לסניף המקומי יש עשרות לקוחות ממגוון מגזרים: פיננסי, היי-טק, פארמה, תקשורת, שירותים, גיימינג, וארגונים מהמגזרים הביטחוני והציבורי.

מאחורי סרוויס נאו עומדות ארבע רכישות שהיא ביצעה בישראל. האחרונה שבהן בינואר 2020, אז היא קנתה את לום סיסטמס, חברה מהפורטפוליו של הקרן הירושלמית JVP, תמורת עשרות מיליוני דולרים. הפתרון של לום סיסטמס מעבד נתונים ממגוון מקורות מידע לאיתור ותיקון תקלות בתשתית ה-IT הארגונית. ב-2019 סרוויס נאו קנתה את Appsee, שמציעה יכולות אנליטיקה שמאפשרות להפיק תובנות על התנהגות הלקוחות בזמן שימוש באתר או באפליקציה של הארגון. ב-2017 היא רכשה את סקיי ג'ירף, שמפשטת את האינטראקציה של ארגונים עם המערכות שלהם. ב-2014 היא רכשה את ניבולה, שהכלי שלה ממכן את הגילוי, המיפוי והניטור של שירותי IT ארגוניים.

בר לב ציין לסיום כי "נפעל להמשך הרחבת הפעילות העסקית והצמיחה שלנו בישראל, תוך מתן ערך עסקי משמעותי ללקוחותינו".

לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים