תוכן שיווקי

נט-אפ ישראל מרחיבה את מערך שותפי הענן המקומיים שלה

16/11/2022 12:38
ינון וטשר, מנהל השותפים בנט-אפ ישראל

חברת התוכנה הגלובלית נט-אפ (NetApp), המתמקדת בניהול נתונים בענן, הכריזה על תוכנית שותפים חדשה לשנה הכספית 2024 בשם NetApp Partner Sphere. התוכנית מציעה מודלים עסקיים ויכולות התומכות במסע הלקוח לענן. במסגרת התוכנית, נט-אפ מציעה לשותפים מסלול הכשרה והסמכה, תגמולים, תמיכה ועוד. התוכנית מאפשרת להתאים ללקוחות את השותף הטוב ביותר ואת הפתרונות המתאימים ביותר להזדמנויות הניצבות בפניהם.

בעקבות כך, נט-אפ הכריזה על הרחבת מערך השותפים שלה בתחום הענן גם בישראל. בין החברות שהצטרפו השנה אל השותפים העסקיים של החברה: cloudBuzz מקבוצת וואן (One), חברת CloudZone מקבוצת מטריקס וחברת Commit. חלקן אף זכו לאחרונה במכרז החשכ"ל כספק אינטגרציה לענן הממשלתי המוקם בימים אלו.

מתחילת מגיפת הקורונה חוותה נט-אפ צמיחה מואצת, כשלקוחות קיימים וחדשים העבירו נתחים גדלים והולכים של פעילותם העסקית לזירה הדיגיטלית ונדרשו פתרונות מתקדמים לניהול הדטה ולהפקת ערך כלכלי ממנו. הפתרונות של נט-אפ תוכננו לעידן הכלכלה הדיגיטלית ללא קשר לקורונה, ולמעשה היו ערוכים ומוכנים להתפתחויות בשוק המקומי והעולמי.

ינון וטשר, מנהל השותפים בנט-אפ ישראל, אמר, כי "נט-אפ מחויבת להניע תרבות ארגונית מבוססת שותפים. בשנים האחרונות נט-אפ שינתה את פניה והפכה להיות שחקן משמעותי גם בעולם הענן וה-DevOps. השותפים החדשים שלנו הם חברות ענן שנולדו אל תוך עידן הענן, שמאפשרות לנו להתאים לארגונים שותף מומחה בעל הניסיון המתאים לפרויקטים של הגירה לענן. בעזרת תוכניות השותפים שלנו אנו מאיצים את צמיחת והצלחת הלקוחות שלנו, מרחיבים את פעילותם בענן ומציעים מודלים גמישים יותר לצריכה בענן. אנו נרגשים להרחיב את מעגל השותפים שלנו ואנו מחויבים לספק מקצועיות ללקוחותינו לצורך האצת המהפך הדיגיטלי והעסקי שלהם בסביבות ענן. אין לי ספק, שבעזרת האסטרטגיה והטכנולוגיה של נט-אפ נמשיך את המומנטום של השנים האחרונות. לא נוכל לעשות זאת ללא השותפים הקיימים והשותפים החדשים שלנו".

אירועים קרובים