אפל הציגה דגמים חדשים של מחשבי iMac ו-Mac Pro

בין החידושים ניתן למצוא משטח עקיבה אלחוטי שמכונה Magic Trackpad, המוצע כאופציה בתוספת תשלום, וצג LED בקוטר של 27 אינץ' ● המחשבים החדשים כוללים מעבדים, מעבדים גרפיים וכרטיסי זיכרון מתקדמים יותר

לקראת עונת הקניות של החזרה לבתי הספר, הציגה אפל (Apple) דגמים חדשים של מחשבי iMac השולחניים עם מעבדים מהירים יותר וכרטיסים גרפיים מתקדמים יותר. כן הציגה החברה דגמים חדשים של עמדות העבודה Mac Pro, בניסיון לקנות דריסת רגל נרחבת יותר בשוק העסקי, בעקבות השיפור במצב הכלכלי.

בין החידושים ניתן למצוא משטח עקיבה אלחוטי, שמכונה Magic Trackpad, המשלב מתכת וזכוכית ומזכיר בעיצובו את משטח העקיבה של המחשבים הנישאים מדגמי MacBook ו-MacBook Pro, וכן צג חדש בקוטר של 27 אינץ', המכונה LED Cinema Display. משטח העקיבה Magic Trackpad מוצע כאופציה בכל הדגמים של מחשבי iMac, בתוספת תשלום של 69 דולרים.

מחשבי iMac החדשים, שמתוכננים במתכונת של All-in-one (רכיבי המחשב מותקנים במארז של הצג), מוצעים באותן מידות של הדגמים הקודמים אך מצוידים במעבדים חדשים ומתקדמים יותר מדגמי Core i3, i5 ו-i7 של אינטל (Intel). כן מצוידים המחשבים החדשים במעבדים גרפיים מתקדמים יותר מסוג ATI Radeon HD ובחריץ SD עם תמיכה בכרטיסי הזיכרון המתקדמים בתצורת SDXC, בעלי נפח אחסון גבוה יותר.

הדגם הבסיסי ביותר של מחשבי iMac החדשים מצויד בצג בקוטר של 21.5 אינץ' ועולה (בארצות הברית) 1,199 דולרים. התצורה הבסיסית כוללת מעבד Core i3 של אינטל בקצב שעון של 3.06 ג'יגה-הרץ, זיכרון RAM בנפח של 4 ג'יגה-בייט, כונן קשיח בנפח של 500 ג'יגה-בייט וכרטיס גרפי ATI Radeon HD 4670 עם זיכרון בנפח של 256 מגה-בייט. הדגם המתקדם ביותר מצויד בצג בקוטר של 27 אינץ' ועולה (בארצות הברית) 1,999 דולרים. התצורה הבסיסית כוללת מעבד Core i5 של אינטל עם ארבע ליבות בקצב שעון של 2.8 ג'יגה-הרץ, זיכרון RAM בנפח של 4 ג'יגה-בייט, כונן קשיח בנפח של 1 טרה-בייט וכרטיס גרפיATI Radeon HD 5750, עם זיכרון בנפח של 1 ג'יגה-בייט. זהו הדגם היחיד שמצויד במעבד בעל ארבע ליבות. כל שאר הדגמים של מחשבי iMac מצוידים במעבדים בעלי ליבה כפולה.

דגמי הביניים כוללים צגים בקוטר של 21.5 אינץ' או 27 אינץ' ועולים 1,499 דולרים או 1,699 דולרים, בהתאם לתצורה. כל הדגמים החדשים זמינים בארצות הברית החל מאתמול (ג').

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים