DNA-IT הטמיעה דטה סנטר מבוסס נוטניקס בחברת הפינטק פייר

היקפו הכספי של הפרויקט - שארך כחצי שנה והסתיים באחרונה - לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במאות אלפי שקלים

יוסי בן שושן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של פייר..

DNA-IT הטמיעה שני מערכים של דטה סנטר מבוסס תשתית אחודה (Hyperconverged – HCI) של נוטניקס בחברת הפינטק פייר (Fair). הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעה בדטה סנטר טכנולוגיית הענן הפרטי לווירטואליזציה של נוטניקס. הפתרון האחוד מספק מערך תשתיות IT מלא, לרבות שיפור ביצועים, רכיבי הגנת סייבר ויכולות ניהול ותפעול, מיכון, יתירות, גיבוי והמשכיות עסקית. המערכות שהוטמעו משמשות כתשתית לסביבה וירטואלית, כולל שימוש בקונטיינרים.

פתרון ה-HCI, המספק ענן פרטי מודרני למערך השרתים הווירטואליים – מאחד את מערכי השרתים, האחסון והתקשורת, תחת פלטפורמה אחת מבוססת תוכנה, בשילוב הייפרווייזור מובנה. מדובר בשני אשכולות עם עשרות שרתים וירטואליים בכל אשכול.

רכישה ישירה ומקוונת של קרנות נאמנות

חברת הפינטק פייר פיתחה פתרון לרכישה ישירה של קרנות נאמנות באמצעות פלטפורמה טכנולוגית, במסגרתה היא לא גובה כסף על קנייה או מכירה של קרן נאמנות, וכן לא גובה עמלת שמירת ניירות ערך. הפתרון מאפשר לרכוש קרנות נאמנות בצורה ישירה ומקוונת מחברות קרנות הנאמנות. פייר השיקה את פעילותה בימים אלה, והשירות שלה זמין לציבור המשקיעים.

לדברי יוסי בן שושן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של פייר, "בחרנו בתשתית האחודה עבור הדטה סנטר שלנו בשל הרצון לצמצם את הוצאות ניהול ותפעול התשתיות, לצד נוחות הניהול. זאת, יחד עם היתירות ובעיקר בשל הביצועים הגבוהים שניתן להשיג מתשתיות ה-IT. כחברת פינטק הרשומה בבורסה לניירות ערך, בחרנו בפתרון שעוזר לנו לעמוד בתקני אבטחת מידע והגנה על נתונים, המחמירים ביותר. פתרון הענן הפרטי מאפשר לנו להגדיל בצורה מהירה ופשוטה את הדטה סנטר. כך, אנו יכולים להתמקד בניהול החברה ובפיתוח העסקי שלה מבלי להתעכב על נושאי ניהול, תחזוקה ושדרוג תשתיות".

אושרי שרון, מנכ"ל DNA-IT, הוסיף כי "המערכת שהוטמעה מהווה פתרון מושלם לחברה המקימה מערך IT חדש ודטה סנטר חדש. במקום לעבוד עם יצרני טכנולוגיה שונים, פייר מקבלת על גבי פלטפורמה אחת אחודה את מערך התשתיות באופן מלא, המספק ביצועים גבוהים לצד יכולות גידול, פשטות ניהול ואבטחת מידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים