25 חברות ו-300 מבקרים מהארץ ישתתפו בתערוכת 'ערים חכמות' בברצלונה

סרג'יו ויניצקי, נציג התערוכה: חזרנו כמעט לממדים של לפני הקורונה ב-2019 ● בין המבקרים מישראל: 40 ראשי ערים ● בתערוכה צפויים להשתתף 20 אלף איש מ-700 ערים מאזורים שונים

סרג'יו ויניצקי, הנציג בישראל של מרכז הירידים FIRA ברצלונה ותערוכת וכנס הערים החכמות בעיר.

התערוכה הבינלאומית וכנס ערים חכמות SMART CITY, שתיפתח בשבוע הבא בברצלונה, חוזרת כמעט לממדים שהיו לפני הקורונה ב-2019, כך מעריך סרג'יו ויניציקי, נציג התערוכה, המלווה את המציגים מישראל מאז שנת 2011. הנוכחות הישראלית בתערוכה  מכובדת – באמצעות  25 חברות, שיתפרסו על פני שטח של 300 מ"ר (לעומת 60 מ"ר בשנה שעברה). עיריית ת"א יפו חוזרת להציג בתערוכה, לראשונה מאז הקורונה, ותקים את הביתן המפורסם שלה על שטח של 120 מ"ר. "המסר המרכזי שהתערוכה והכנס ישדרו הוא, שהערים החכמות ניצחו את הקורונה", אומר ויניציקי.

כמו כן, צפויים לבקר בתערוכה כ-300 ישראלים, בהם משלחת של 40 ראשי רשויות בהובלת חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי, רם סידס, מנכ"ל החברה למשק וכלכלה, וכן נציגים של  התאגידים העירוניים, בראשות חיים בורבה, סגנית ראש עיריית ת"א יפו, מיטל להבי, ומחזיקת תיק החדשנות במועצת העיר, סיגל ויצמן.

על פי מארגני התערוכה, שנערכת במרכז הירידים FIRA בפאתי ברצלונה, השנה צפויים  לבקר באירוע  יותר מ-20 אלף איש, לעומת 15 אלף בשנה שעברה. הם יצפו בתצוגות של 800 חברות מ-700 ערים ואזורים. בין המדינות הבולטת שיגיעו השנה: סין,  שחוזרת לתערוכה לראשונה מאז הקורונה, רוב מדינות אירופה, ארצות הברית, דרום אמריקה, הודו, ערב הסעודית  ועוד. גם השנה, כמו לפני הקורונה, התערוכה תכלול אולם נפרד לכל התחום של מובייל, רכבים חכמים ואוטונומים.

לצד  התערוכה ייערך כנס בן שלושה ימים עם 400 דוברים, כולל מישראל.

בין  המציגים הישראלים גם חברות סטארט-אפ, שמפתחות פתרונות לתחום הערים החכמות, וחברות שמספקות פתרונות לתחום ומעוניינות להרחיב את הקשר שלהן עם מדינות שונות. לדברי ויניציקי, "בכל שנה התערוכה מייצרת הזדמנויות עסקיות לחברות הישראליות ומהווה עבורן דרך להרחיב את הפעילות שלהם בעולם". בין היתר, הוא מספר, כי במהלך התערוכה והכנס יבקרו בביתנים הישראליים נציגי מדינות יפן, איטליה, צרפת וגרמניה.

מחר יפורסמו פרטים על המציגים מישראל ועל הביתן של עיריית ת"א.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים