מיקרוסופט זיהתה ושחררה עדכון עבור תוסף Teams של אאוטלוק

התקלה גרמה לכך שהתוסף של Teams, המשולב בתוכנת הדואר האלקטרוני, בוטל באופן אוטומטי ולכן לא התאפשרה יצירת פגישת Teams מתוך היישום ● הענקית מרדמונד מציעה עדכון לתיקון הבאג

סליחה, תקלה. אאוטלוק.

מיקרוסופט אישרה כי זוהתה תקלה חדשה בגרסה השולחנית של לקוח הדואר שלה אאוטלוק (Outlook). התקלה הזו מונעת יצירת פגישת Teams מתוך היישום. לפי הדיווח של החברה התקלה גורמת, אצל חלק מהמשתמשים, לכך שהתוסף של Teams המשולב בתוכנת הדואר האלקטרוני שלה מבוטל באופן אוטומטי, ולא בגלל פעולה של המשתמש.

"כאשר מנסים ליצור פגישת Teams באאוטלוק לשולחן העבודה של Windows מגלים שהאפשרות חסרה ברצועת הכלים. בעיה זו עלולה להתרחש אם התוספת של Teams Meeting הופכת ללא זמינה", הודיעה החברה.

לפי מיקרוסופט היא כבר הצליחה למצוא את הבעיה שגורמת לתקלה הזו, ומי שרוצה לפתור אותה צריך לעדכן באופן ידני את Teams. יש לוודא לאחר העדכון שמדובר בגרסה 1.5.00.28567 של תוכנת שיחות הוועידה של מיקרוסופט.

כמובן שבינתיים אפשר להיכנס לרשימת התוספים של אאוטלוק ולאפשר את התוסף חזרה באופן ידני – אפשרויות > תוספים > ניהול, ובחירת 'פריטים מבוטלים', ואפשור Teams. הבעיה היא שהתקלה יכולה לחזור על עצמה, ושוב התוסף יבוטל באופן אוטומטי.

כדי להבטיח שזה לא יקרה צריכים להיכנס לקובץ הרגיסטרי של Windows, לחפש את השורה Computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\16.0\Outlook\Resiliency\DoNotDisableAddinList, ליצור ערך DWORD חדש, להקנות לו את השם TeamsAddin.FastConnect ולהקנות לו את הערך 1 – לא פעולה שמומלץ לבצע למי שאין לו ניסיון.

עדיף להזדרז ולהוריד את העדכון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים