חידושים ב-Chrome: סרגל תוצאות חיפוש ומעקב אחר מחיר

סרגל הצד עם תוצאות החיפוש מונע את הצורך לקפוץ קדימה ואחורה בין דף התוצאות לבין האתרים המקושרים אליהם, בעוד מעקב אחר מחיר יאפשר לקבל הודעות מייל בכל פעם שמוצר מוצע במחיר זול יותר

חידושים ב-Chrome

גוגל הוסיפה לדפדפן Chrome שלה סרגל צד, שמאפשר לצפות ברצף בתוצאות החיפוש ללא הצורך לקפוץ קדימה ואחורה בין דף התוצאות לבין האתרים המקושרים אליהם.

כדי להפעיל את הסרגל החדש יש להקליד בשורת הכתובת את הערך שאותו מחפשים, ואז ללחוץ על אחת התוצאות. בדף שנפתח יש לסמן וללחוץ על הלוגו של גוגל שמופיע בשורת הכתובת, ואז נפתח דף שבצד ימין שלו מופיע סרגל התוצאות, וניתן לצפות בו ולעבור ישירות מתוצאה לתוצאה מבלי לחזור כל פעם לאחור לדף התוצאות הראשון.

חדש: סרגל צד עם תוצאות חיפוש.

חדש: סרגל צד עם תוצאות חיפוש. צילום: גוגל

בנוסף, הוסיפה גוגל ל-Chrome כרום תכונה מובנית למעקב אחר מחירים, שתשלח למשתמש מייל בכל פעם שמוצר מסוים יהיה זול יותר  – אבל נראה שהיא עדיין לא הוטמעה בגרסה הנוכחית המעודכת של הדפדפן. מכל מקום, כדי להפעיל את התכונה, כשהיא תוטמע, יש להיכנס למוצר מסוים בחנות מקוונת, ואז ללחוץ על סימן הפעמון שמתחתיו תופיע האפשרות ללחוץ על "מעקב אחר מחיר". לחיצה עליו תוביל לכך, שהמשתמש יקבל מייל כשהמוצר מוצע במחיר מוזל, וזאת רק אם המשתמש גולש בדפדפן כשהוא מחובר לחשבון גוגל שלו, כמובן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים