תוכן שיווקי
לקראת ARISTA - Cloud Builders Tel Aviv 2022, ביום ד', ה-23 בנובמבר, בלאגו, ראשון

"פשטות הינה התחכום האולטימטיבי"

31/10/2022 13:33
גיא אלכסנדר, מנהל אזורי באריסטה לישראל, יוון וקפריסין.

כתב: הילל יוסף.

"אתגרי ה-IT רבים, כאשר אתגר אחד נותר קבוע – והוא הולך וגדל: הדרישה ליותר רוחב פס, בשל הגידול בכמות ובהיקף האפליקציות. הרצון לספק רוחב פס זה במהירות מניב דרישה לעוד ועוד ציוד תקשורת. בנוסף, ארגונים מחפשים כל הזמן דרכים להוריד את התקורות הניהוליות של ציוד התקשורת ולהכניס אוטומציה של תהליכים. פה אריסטה מגיעה ומספקת את המענה הטוב ביותר לדרישות הללו: היא מעניקה פשטות לתהליכים – כי כשהרשת מסובכת מדי, יתחילו הבעיות. פשטות הינה התחכום האולטימטיבי", כך אמר גיא אלכסנדר, מנהל אזורי באריסטה לישראל, יוון וקפריסין.

אלכסנדר התראיין לקראת כנס Cloud Builders Tel Aviv 2022. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', ה-23 בנובמבר, באולם האירועים לאגו בראשון לציון.

"שנת 2022", אמר אלכסנדר,

"מתאפיינת בבעיות בעולמות שרשראות האספקה. המשמעות היא שארגונים מבינים כיום שהם לא יכולים לעבוד רק במודל של 'פר פרויקט', משמע – כאשר יהיה פרויקט, או אז הם יצטיידו. הם מבינים שנדרש להיערך לטווח הארוך ולהצטייד, כמה שיותר, לקראת פרויקטים עתידיים. זה משנה את אופן הרכש, כאשר הם בונים 'בנק' של פרויקטים. המסקנה ממשבר השבבים העולמי היא שהלקוחות הארגוניים נדרשים לשנות את אופן ההצטיידות שלהם".

"עולם התקשורת השתנה", הסביר. "התוכנות שרצות על גבי ציוד התקשורת הופכות אותו לחכם יותר. הדבר מתבטא בשני היבטים: האחד, היכולת למיכון תהליכים והטיפול ב-DevOps, לטובת יצירה של תשתית ארגונית, לשם שינויים מהירים ולהכנסת שירותים חדשים לרשת. השני: היכולת להבין – באמצעות בינה מלאכותית ולימוד מכונה – מה קורה ברשת, ולדעת על תקלות בטרם הן קרו. המטרה הכוללת היא פישוט של עולם התקשורת – דבר שנעשה בעזרת תוכנה בכלל ויכולות AI בפרט".

"עולם התקשורת הולך ונהיה מורכב"; מה הפתרון?

אלכסנדר הוסיף כי "עולם התקשורת הולך ונהיה מורכב. יש ריבוי של סביבות: ענן, קמפוס, דטה סנטר, סביבת Wireless ועוד, כאשר לכל סביבת תקשורת שכזו יש מערכות הפעלה ומערכות ניהול אחרות. היתרון שלנו, 'חוד החנית' הטכנולוגי של אריסטה, הוא שיש לה את אותה מערכת הפעלה ואותה מערכת ניהול על כל סביבות הרשת, בעוד שלמתחרים יש ארכיטקטורה ומערכות הפעלה שונות בין אזורי תקשורת שונים".

"בנוסף, אריסטה מספקת ציוד בעל רמת אמינות גבוהה מאוד", אמר. "לצד זאת, ובניגוד למתחרים, כל הפרוטוקולים הם סטנדרטיים ופתוחים. כך, אנחנו מספקים לרשת התקשורת הארגונית חוכמה, מיכון לתהליכים ונראות בזמן אמת".

"מעבר לטכנולוגיה ולציוד, אנחנו גאים בחוויית שירות הלקוחות שלנו. הלקוחות הארגוניים שלנו שבעי רצון, כי הם מקבלים תמיכה כפולה – הן בצורה ישירה, מצד מרכזי התמיכה הגלובליים בעולם, והן מצד הצוות המקומי והשותפים שלנו בישראל", ציין.

הסניף הישראלי: גידול של עשרות אחוזים בשנה

עוד אמר אלכסנדר כי "הסניף הישראלי של אריסטה חווה גידול בשיעור של עשרות אחוזים בשנתה הכספית האחרונה. השוק מתנהג אחרת, ואנחנו קוטפים את הפירות של שינוי זה: גידול בהיקף הפרויקטים, מאות לקוחות ארגוניים וכניסה של לקוחות חדשים רבים, מכלל המגזרים – פיננסי, ביטוח, היי-טק ועוד. העלייה בדרישה לפרויקטים מבוססי אריסטה בארגונים הביאה לגידול בהיקף כוח האדם שלנו בסניף המקומי".

לסיכום הוא ציין כי "אנחנו מביאים את בשורת הרשת החכמה, מיכון מבוסס בינה מלאכותית ברמה הרשתית. זו רשת קוגניטיבית, שיודעת ללמוד ולצפות אירועים, רשת אמינה ויציבה, והכי חשוב: אנחנו מעניקים פשטות לתהליכים, כי כשהרשת מסובכת מדי – יתחילו הבעיות. כפי שאמרתי, פשטות הינה התחכום האולטימטיבי".

לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים