קומטאץ' רוכשת את חטיבת האנטי-וירוס של Authentium תמורת 4.6 מיליון דולרים

הטכנולוגיה שפיתחה חטיבת Command כוללת אנטי-וירוס וכן הגנה מפני רוגלות, סוסים טרויאניים ואיומים נוספים ● הרכישה צפויה להיסגר עד 30 בספטמבר הקרוב, בכפוף להשגת אבני דרך מסוימות ● כתלות באבני דרך אלה, היקף העסקה הכולל עשוי להסתכם בכ-8 מיליון דולרים

קומטאץ' הודיעה הבוקר (ג'), כי חתמה על הסכם לרכישת נכסיה, מוצריה, רישיונותיה ופעילותה של Command, חטיבת האנטי- וירוס של החברה האמריקנית Authentium. החברה צפויה לשלם עבור רכישה זו 4.6 מיליון דולרים במזומן ותשלומים נוספים, בכפוף להשגת אבני דרך מסוימות הקשורות בהכנסות עד ה-31 בדצמבר 2011. כתלות באבני דרך אלה, היקף העסקה הכולל עשוי להסתכם בכ-8 מיליון דולרים. הסכם זה כפוף לתנאי סגירה שונים וצפוי להיסגר עד ה-30 בספטמבר הקרוב.

מקומטאץ' נמסר, כי היא תממן את הרכישה ממקורות עצמיים. החברה סיימה את הרבעון השני עם כ-16 מיליון דולרים במזומן וללא חוב, והנהלתה מאמינה שגם לאחר הרכישה, ההון החוזר יתמוך בפעילות הקיימת, כמו גם בהזדמנויות עסקיות נוספות ובהשלמת תוכנית הרכישה החוזרת של מניות החברה.

חטיבת Command מוכרת את הטכנולוגיה שלה לספקיות שירותים ויצרנים מהגדולים בעולם, בהם גוגל (Google), מיקרוסופט (Microsoft) ומק'אפי (McAfee). הטכנולוגיה שפיתחה החברה כוללת, בנוסף לאנטי-וירוס, הגנה מפני רוגלות, סוסים טרויאניים ואיומים נוספים, והיא בעלת סינרגיה חזקה עם יתר המוצרים של קומטאץ'.

על פי קומטאץ', העסקה צפויה לתרום לרווחיות שלה החל מהרבעון הראשון שלאחר סגירת העסקה, ולהשפיע בצורה חיובית על שורת ההכנסות והרווח שלא על בסיס GAAP ב-2011.

כמו כן, סוכם, כי הלמוט פריריקס, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-Authentium ומי שייסד את Command, יצטרף לצוות הניהולי של קומטאץ' כמנהל תחום האנטי-וירוס. שאר עובדי Command, הכוללים מפתחים ואנליסטים במעבדת הוירוסים, יצטרפו גם הם לחברה הרוכשת, תחת הנהגתו של פריריקס.

גדעון מנטל, יושב ראש ומנכ"ל קומטאץ', אמר, כי "במהלך השנה האחרונה, קומטאץ' בחנה מספר חברות לרכישה, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה לטווח ארוך שלנו. לאחר בחינה מעמיקה, החלטנו, כי חטיבת Command של Authentium היא המתאימה ביותר עבורנו, הן מבחינה אסטרטגית והן מבחינה תפעולית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים