דלתא מטמיעה מערכת לניהול שרשרת האספקה של אינפור

המערכת מוטמעת בדלתא גליל והיא בעלת התממשקות מלאה למערכות ה-ERP של אינפור, שהוטמעו בדלתא בעבר ● היקף הפרויקט: מיליוני שקלים

עדי נוב, סמנכ"ל מערכות מידע גלובלי בדלתא גליל.

דלתא גליל תעשיות, שעוסקת בייצור ובמכירה של הלבשה תחתונה וספורט, מטמיעה בימים אלה מערכת לניהול שרשרת האספקה של אינפור. הפרויקט החל באפריל השנה וצפוי להסתיים בדצמבר הקרוב. היקפו הכספי עומד על מיליוני שקלים.

את הפרויקט מובילים אנשי ה-IT בדלתא, בשיתוף אנשי אינפור. הפלטפורמה המוטמעת היא Infor Nexus supply chain, והיא תשרת את כלל פעילות הספקים הגלובלית של החברה בארצות הברית, סין, מזרח אסיה, ישראל ואירופה.

הפלטפורמה הינה בעלת אינטגרציה מלאה למערכות ה-ERP של אינפור, שהוטמעו בדלתא בעבר. באינפור אומרים שהוא צפויה להגביר את הנראות של דלתא גליל לכל אורך שרשרת האספקה ויצמצם עלויות. הפלטפורמה מאפשרת לחברה תהליכי משלוח דיגיטליים, בקרת ייצור אצל קבלני המשנה וכן אוטומציה בתהליכי תכנון ומשלוח, תוך קבלת תחזיות רכש. עוד מאפשרת המערכת המוטמעת לדלתא גליל להאיץ את צירופם של ספקים ושותפים עסקיים חדשים, ולהרחיב את שיתוף המידע עם ספקים ולקוחות. הפלטפורמה גם תומכת בשרשרת אספקה פיננסית ובייעול תהליכי התשלום. דלתא גליל מתכננת בהמשך להטמיע גם מרכז בקרה לחיזוי משלוחים.

שינוי המודל העסקי

לדברי עדי נוב, סמנכ"ל מערכות מידע גלובלי בדלתא גליל, "אנחנו מנהלים מספר רב של מותגים, חנויות, אתרי ייצור ואתרי אי-קומרס, ולכן עלינו לפעול בצורה יעילה ולהגיב במהירות לשוק. המערכת המוטמעת תספק לנו יתרון תחרותי בפעילות עם ספקים קיימים ותאפשר לנו לגייס במהירות שותפים חדשים. ניהול מתקדם של מותגים מבוסס במידה רבה על סטנדרט גבוה של שרשרת אספקה. אנחנו פועלים מול מאות ספקים בכל העולם, ומשנים את המודל העסקי שלנו, כדי לספק סטנדרטיזציה ושיטות מיטביות, שישפרו את הגמישות וזמן התגובה שלנו בכל השווקים".

"שילוב היבטים לוגיסטיים ופיננסיים של שרשרת האספקה בתהליכי העבודה מאפשר התרחבות מהירה ומבוקרת", אמר מרק אילידג', סגן נשיא ומנכ"ל תחום שרשרת אספקה לאזור EMEA באינפור. "פעילות המותגים בשוק האופנה הדינמי היא מאתגרת, ודורשת הגברת המהירות וזמן התגובה לאורך כל שרשרת האספקה כדי להצליח".

מני דוידוב, מנהל הפעילות של אינפור ישראל.

מני דוידוב, מנהל הפעילות של אינפור ישראל. צילום: יח"צ

מני דוידוב, מנהל הפעילות של אינפור ישראל, ציין כי "ענף האופנה התחרותי והדינמי, שבו דלתא פועלת, מחייב אימוץ שיטות עבודה מיטביות ותהליכים שיאפשרו למנף את הביקוש העולמי, לגדול, להגביר את היעילות ולהאיץ את ההתפתחות העסקית. הפתרונות שלנו תומכים בטרנספורמציה העסקית ומאפשרים לארגוני תעשייה לשגשג".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים