יום בחיי: טל רובנשטיין, רד

הוא ראש קבוצת פיתוח התוכנה, המפתחת סדרת מוצרי גישה מתקדמים לענן, ומאמין גדול בכוחה של הקבוצה והחשיבות של אווירה חיובית ותומכת ● בנוסף רובנשטיין חובב ספורט נלהב ומשקיע באדיקות בטיפוס וקרוספיט

טל רובנשטיין, ראש קבוצת פיתוח התוכנה, רד.

טל רובנשטיין הוא ראש קבוצת פיתוח התוכנה – המפתחת סדרת מוצרי גישה מתקדמים לענן – בחברת רד (RAD).

רד מפתחת פתרונות רשת לספקיות שירותי תקשורת, תשתיות קריטיות, ערים חכמות ותעשיה חכמה. על ידי שמירה על edge טכנולוגי, רד מוכרת בזכות הפתרונות החדשניים שלה לגישה חכמה לרשתות, IoT תעשייתי ותמסורת לדור החמישי בסלולר (5G).

רד מעסיקה כ-600 עובדים, מרביתם בשלושת אתרי החברה ברמת החייל, ירושלים ובאר שבע, וחלקם במשרדיה ברחבי העולם. לחברה נוכחות עולמית משמעותית ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם והתקנות של מעל 17 מיליון מוצרים.

איך נראה יום בחייו של טל?

07:15 – לקום באיזי, כוס קפה, ארוחת בוקר בגינה, עיתון… לא אני. מעדיף לישון עוד כמה דקות ולא אוהב קפה. מתקלח, מתארגן ומקפיץ את הבן הצעיר לבית הספר בדרך לעבודה (או שחוזר ליום עבודה מהבית).

09:00 – תחילת יום העבודה, במשרד או בבית. מעבר על מיילים, תיאומים עם המנהלת. מתעדכן על הנושאים הבוערים וסוגר את הלו"ז להמשך היום.

09:45 – "Daily Kickoff" – פגישת טימס קצרה של קבוצת התוכנה. דגשים להמשך היום, עדכון על תכניות העבודה, ופתרון תקיעות וצווארי בקבוק.

לא יכול להמעיט בלהדגיש כמה עבודת צוות חשובה לי. צריך לנהל את זה נכון, אבל כשיש תקשורת טובה, שיתופיות, וסביבת עבודה תומכת ומפרגנת, אחד ועוד אחד יניבו שלוש.

10:00 – העבודה מאתגרת ומגוונת. זה נע בין מעבר על קוד, כדי לפתור בעיות שהקבוצה נתקלה בהן דרך קביעת סדרי עדיפויות, ועד לסגירת תוכניות עבודה עתידיות. נהנה במיוחד להתגבר על אתגרים טכנולוגיים שמביאים את המערכת לקצה. שוב, אין כאן תחליף לעבודת הצוות ול"בריין סטורמינג" . לעורר, להעצים, ליצור הקשבה ולקבל רעיונות פורצי דרך מהחברים בקבוצה מאוד מאתגר, אבל מביא תוצאות מדהימות.

12:00 – "Don't mess with my lunch" – יוצאים לאחת המסעדות באזור. כשיש פרטנרים (ובדרך כלל יש) קצת יין או בירה. הכלל פשוט: לא מדברים עבודה.

13:00 – ממשיכים. מאחר שהתוכנה שבאחריותנו היא הקו הקדמי של סדרת המוצרים, ראשי הצוותים בקבוצה ואני נדרשים לעיתים קרובות לסנכרן את הממשק עם שאר הקבוצות בחברה. העבודה מול מחלקות כמו חומרה, סיוע טכני, מכירות, וכן סשנים מול לקוחות, מאוד מגוונת ומשתנה מיום ליום. לשמחתי האווירה מאוד חיובית, ויש מענה ולקיחת אחריות גם בצד השני.

מאוד אוהב לטפס בטבע. טל רובנשטיין, ראש קבוצת פיתוח התוכנה, רד.

מאוד אוהב לטפס בטבע. טל רובנשטיין, ראש קבוצת פיתוח התוכנה, רד. צילום: יח"צ

19:30 – אימון. מאוד אוהב לטפס בטבע. זה קורה בעיקר בסופי השבוע, אבל מדי פעם מצליח לפנות חצי יום, לאסוף פרטנר ולצאת לאחד ממצוקי המרכז. בימי אמצע השבוע מטפס בקיר ברעננה או קרוספיט בבוקס. מנסה לתת בראש. קשה אבל אין ספק שהסיפוק בסוף עצום.

אימון קרוספיט בבוקס. טל רובנשטיין, ראש קבוצת פיתוח התוכנה, רד.

אימון קרוספיט בבוקס. טל רובנשטיין, ראש קבוצת פיתוח התוכנה, רד. צילום: יח"צ

21:30 – חזרה לבית. ישר למקלחת, אחרת לא נותנים לי להיכנס הביתה. ובצדק. משפחה, אוכל. טלוויזיה. הטורים יורדים. חוויות עם עינת (האישה) על היום שהיה, מתעדכנים מהגדולים בצבא ושואבים אינפורמציה מהבן בחטיבה.

01:00 – לל"ט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים