סקיורנט הטמיעה פתרונות וירטואליזציה של סיטריקס בחברת UTI; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמע ב-UTI מוצר ה-Citrix XenDesktop לווירטואליזציה של שולחנות עבודה ומוצר ה-Citrix Access Gateway לניהול גישה מרחוק ● הפתרונות של סיטריקס, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן, נועדו לאפשר ל-UTI לרכז בארץ את כל משאבי המיחשוב של החברות הבנות שלה בחו"ל

סקיורנט הטמיעה פתרונות וירטואליזציה של שולחנות עבודה (VDI) מבית סיטריקס (Citrix) בחברת יוניברסל משאיות ישראל (UTI), העוסקת בייבוא, מכירות ושירות למשאיות איסוזו, ואשר החלה לאחרונה בפעילות במזרח ומרכז אירופה. הפתרונות של סיטריקס, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן, נועדו לאפשר ל-UTI לרכז בארץ את כל משאבי המיחשוב של החברות הבנות שלה בחו"ל. היקפו של הפרויקט, אשר ארך כשלושה שבועות ומשרת עשרות משתמשים, מוערך במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמע ב-UTI מוצר ה-Citrix XenDesktop לווירטואליזציה של שולחנות עבודה ומוצר ה-Citrix Access Gateway לניהול גישה מרחוק. המערכת הוקמה עם רכיבי זמינות ויתירות גבוהה, והיא נועדה לאפשר הקצאת משאבים בהתאם לצרכים ויכולת גדילה בהמשך. הפתרון המשולב של סיטריקס מאפשר גם גישה מהאינטרנט באמצעי אבטחה מתקדמים מכל מקום בעולם.

חן גולדפרב, מנמ"ר UTI, אמר, כי "פתרון הווירטואליזציה של סיטריקס שהוטמע אצלנו מאפשר לנו לרכז את משאבי המיחשוב בארץ וחוסך לנו עלויות הקמה ותחזוקה. כיום אנו יכולים להקים תשתיות מיחשוב עבור חברה חדשה בחו"ל בעלויות נמוכות ובתוך ימים ספורים. כמו כן, המערכת מאפשרת לשדרג ולהוסיף סביבות משתמשים תוך דקות מועטות וללא צורך בהגעה פיזית לאתר. קיבלנו פתרון וירטואלי מקצה לקצה עבור מערכת ה-ERP SAP Business One  שקבוצת UTI עושה בה שימוש – מרמת השרת דרך האפליקציה ועד שולחנות העבודה".

לדברי איריס בן-דור, מנהלת תחום סיטריקס בקבוצת אמן, "הפרויקט של סקיורנט ושלנו ב-UTI עונה על כל צרכי הלקוח ומאפשר לו לחסוך זמן ומשאבים רבים בניהול פעילות החברות בחו"ל".

ירון פוקסברומר, מנהל מכירות בחברת סקיורנט, אמר, כי "טכנולוגיית XenDesktop מאפשרת ל-UTI לצייד את החברות החדשות ביכולות מלאות של משתמשי קצה ועם מענה כולל לכלל צרכי ניהול המערכת בהווה וגם בעתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים