באו לבקר במאורת הנמר: אסיה אושרי ואורן ברט, סייפוויי

מימין: אסיה אושרי, מנכלי"ת סייפוויי, ואורן ברט, מנהל הטכנולוגיות והפיתוח העסקי בחברה.

באחרונה קפצו לביקור במאור אסיה אושרי, מנכלי"ת סייפוויי (Safeway), יחד עם הרכש החדש – ה-CTO ומי שמטפל בפיתוח העסקי של החברה, אורן ברט.

אושרי, משמשת כמנכ"לית סייפוויי – חברת אינטגרציה בעולמות אבטחת המידע והסייבר. את תפקידה בקבוצת סלקום החלה כמנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים בנטוויז'ן וצמחה לתפקידי ניהול שונים בקבוצה עד שהגיעה לתפקיד מנכ"לית חברת הבוטיק שאותה סימנה כמטרה מיום היווסדה.

ברט הוא דמות מוכרת בזירת הסייבר הישראלית, אחרי שורה ארוכה של תפקידים בצד המסחרי ובצד ההגנה הלאומית ואחרי ששימש עד לא מכבר כראש מנהל הסייבר של תע"ש, וכיועץ לבכירים ומקבלי החלטות בנושאי הסייבר והמעורבות הארגונית.

אסיה, קודם כל מה זה בכלל סייפוויי?

"חברת סייפוויי היא חברת בוטיק הפועלת משנת  2009 בבעלות מלאה של סלקום, ולמעשה, אנחנו הסיירת של סלקום עסקים בגזרת ההגנה בסייבר, מיגון מערכות ואבטחת מידע, שמבצעת את הליך המכירה בקרב לקוחות האנטרפרייז שלה.

"כבר מעל לעשור שטובי המומחים שלנו מספקים שירותי אינטגרציה, תכנון יישום ותחזוקה של מערכות מתקדמות בתחומי הסייבר ומיגון מערכות IT למיטב הארגונים בישראל. אנחנו מאפיינים ארכיטקטורת מיגון רשת, הן בסביבה הפיזית והן בסביבת הענן. כל זאת תוך שימת דגש על מומחיות, התמקצעות והבאת הפתרונות המדויקים הנחוצים באופן אישי לכל ארגון וחברה.

"סייפוויי מתמחה בפרויקטי 'קצה לקצה' ומבצעת בהצלחה פרויקטים מורכבים ורב מערכתיים תוך מתן דגש לרמת ביצוע מעולה ומתן מענה לסיכונים הניצבים בפני הארגון ברבדים השונים. המשימה שלנו היא לאפשר לארגון המתגונן לפעול באופן בטוח, לתכנן ולהטמיע את הפתרונות המתקדמים ביותר והמתאימים ביותר לארגון וכל זאת תוך ניצול וייעול המשאבים ושיתוף פעולה מלא של יצרני המערכות המובילים במשק".

ואילו שירותים אתם מעניקים ללקוחותיכם ?

"ככלל, אנחנו מתמקדים בשלוש חזיתות פעולה מול הלקוח" הגנת הרשת, הגנת המערכות, והגנת התשתית המבוזרת. אנחנו מבצעים תכנון של מערכי הגנה מתקדמים מצד אחד, ומהצד השני מטמיעים, מתחזקים ומפעילים את מערכי ההגנה של הלקוח.

"אנחנו חברה טכנולוגית שמתמקדת ביישום טכנולוגי, זה מאפשר לנו להיות כמעט אדישים לסוג הטכנולוגיה ולשם המערכת שיבחר הלקוח. אנחנו נהיה אלו שיסייעו לו להשיג את מקסימום ההגנה תוך ניצול מקסימלי של הטכנולוגיות אותן ייבחר, וכמובן שאם צריך אנחנו גם יודעים לייעץ ולהכווין.

בנוסף, כחלק מהשירות אנו מציעים ללקוחותינו זמינות מלאה ומענה סביב השעון 24/7 וכן מציבים מומחים מטעמנו באתר הלקוח למשרה מלאה או חלקית, על פי הצורך והדרישה".

אורן, אז מה בעצם הבשורה החדשה שאתה מביא איתך לסייפוויי?

"כל מי שעיניו בראשו ומבין משהו בתחום רואה איך הגבינה זזה לנו… אנחנו בעיצומה של מהפכת הענן, שלאט לאט מזיזה את ציר שיווי המשקל מיישום ואינטגרציה לשירותי מומחה. כמי שכבר שנים מובילה את השוק במצוינות טכנולוגית, סייפוויי קיבלה החלטה למצוא את הכלים והטכנולוגיות שיעזרו לה לעזור ללקוחותיה לצלוח את המעבר הבין דורי הזה.

בעצם, פיתחנו והשקנו לאחרונה שלושה שירותים חדשים ומתקדמים שמשותף להם הוא שהם מתבססים על המון ניסיון וראייה טכנולוגית רחבה שאנחנו מביאים איתנו מצד אחד, ומהמון פתיחות טכנולוגית והבנה עסקית שיש באמתחתנו מצד שני: ייעוץ והכוונה במעבר לענן, צוות תגובה טכנולוגי והגנת מערכות תפעוליות (OT)".

אסיה, לסיכום מה את חושבת הולך להיות הנושא החם בזירה ההגנה בסייבר השנה הקרובה.

בלי ספק ההתאמות של מערכי ה-IT, והמערכים התפעולים לסביבת העבודה המבוזרת מצד אחד ומהצד השנייה התנועה המתגברת מהגנת תשתית להגנת המידע עצמו יהוו את נקודות המשען העיקריות של השנה הקרובה. אנחנו כבר שם עבור לקוחותינו, עם הצוותים המיומנים ביותר ועם כל הניסיון".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים