מקנזי סקוט, רעייתו לשעבר של ג'ף בזוס – שוב מתגרשת

סקוט - שהיא אחת הנשים העשירות בעולם ונחשבת לפילנתרופית נדיבה במיוחד - נפרדת מבעלה האחרון אחרי שנישאו ב-2021 ● עושה רושם שההון הרב לא מקל עליה לשמור על נישואים טובים ויציבים

שוב מתגרשת. מקנזי סקוט, לשעבר רעייתו של ג'ף בזוס.

מקנזי סקוט, הפילנתרופית המיליארדרית שהיתה אשתו של מייסד אמזון, ג'ף בזוס, מתגרשת מבעלה ה"חדש" יחסית, דן ג'ווט. היא הגישה באחרונה מסמכי גירושין לבית משפט בארה"ב.

קודם להגשת המסמכים דווחו כלי התקשורת העולמיים כי שם בעלה הנוכחי של סקוט, ג'ווט, נמחק מהקרדיטים סביב מפעליה הפילנתרופיים, בהם נהגה הנדבנית לציין גם את הבעל, והדבר עורר ספקולציות לגבי מצב נישואיהם.

סקוט – שהייתה נשואה במשך שנים רבות לבזוס ושהיא אם ילדיו – פרסמה, למשל, בעבר מכתבים לאתר Giving Pledge, שבו אנשים עשירים יכולים להישבע לתרום את רוב הונם למטרות צדקה, וצירפה את שמו של ג'ווט לצד שמה בהתחייבויותיה אלו.

"רק" במקום השלישי בין עשירי תבל. ג'ף בזוס, מייסד אמזון.

"רק" במקום השלישי בין עשירי תבל. ג'ף בזוס, מייסד אמזון. צילום: ויקימדיה

כזכור, סקוט הפכה לאחת הנשים העשירות בעולם בעקבות גירושיה מהמייסד המולטי-מיליארדר של ענקית הקמעונאות אונליין, וידועה כמי שמחלקת מענקים של מיליוני דולרים לארגוני צדקה מאז.

היא התחתנה עם ג'ווט, מורה בתיכון בסיאטל, בשנה שעברה, אחרי שהתגרשה מבזוס ב-2019 עקב חשיפה של רומן שניהל הבוס של אמזון עם מגישת הטלוויזיה והשחקנית, לורן סאנצ'ז, שאף הייתה (יחד עם בעלה וקודם לבגידה) חברה של בני הזוג בזוס, בימים תמימים יותר.

אחרי שהפרשה התפוצצה, באפריל 2019, פורסם הסכם הגירושים של הזוג בזוס, ובו נקבע כי מקנזי תקבל מהטייקון רבע ממניותיו באמזון – נתח ששוויו עמד על 35.6 מיליארד דולר.

סקוט העניקה יותר מ-12 מיליארד דולר במענקים בשלוש השנים האחרונות, כך לפי הניו יורק טיימס. היא תמכה במאות ארגונים ללא מטרות רווח העוסקים בקידום בצדק גזעי, זכויות להט"ב, בריאות הציבור ומאבק בשינויי האקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים