תוכן שיווקי

Altair רוכשת את RapidMiner ומרחיבה את פתרונות מדע הנתונים

הסניף הישראלי בהובלת אריאל הדר, מנכ"ל Altair ישראל, יפעל להרחבת הטמעת הפתרון בקרב חברות יצרניות ושירותים פיננסיים כחלק מהאסטרטגיה בתחום הדטה של החברה העולמית

22/09/2022 09:35
אריאל הדר, מנכ"ל Altair ישראל.

Altair, המובילה העולמית בשילוב פתרונות סימולציה, HPC ו-AI, חתמה על הסכם סופי לרכישת חברת RapidMiner – חלוצה בפתרונות תוכנה מתקדמים לדטה אנליטיקס, ניתוח נתונים ולמידת מכונה (ML – Machine Learning).

פלטפורמת ה-Low-code של RapidMiner משמשת יותר ממיליון משתמשים ממגוון רמות של מיומנות בתחומי האנליטיקה על מנת לפתח מודלי למידת מכונה לשימוש בכל התחומים. סביבת העבודה מספקת מאות תבניות המבוססות על גרירה-ושחרור להנגשה ושימוש בנתונים קיימים – מה שמאיץ מאוד את זמן העבודה עבור המשתמשים. שימוש בפלטפורמה מתאים לכל גודל של ארגון, החל ממשתמש בודד ועד קבוצת מפתחים, בהתקנה מקומית (On-Premise) וכן בענן מאובטח.

"רכישה זו מחזקת באופן משמעותי את מגוון המוצרים בתחום הדטה אנליטיקס (Data Analytics) של Altair, המאפשר עבודה מקצה לקצה, שכבר כיום מציע ללקוחותינו את היכולות להבין, לשנות, לפעול ולייצר אוטומציה של הנתונים שלהם", אמר ג'יימס ר. סקאפה, מייסד ומנכ"ל Altair. "למידת מכונה הופכת לחלק חיוני בתחומים עסקים רבים, אך לעיתים קרובות המחסומים לבניית מודלים של ML גבוהים מכדי להתחיל. יותר מדי נתונים, היעדר מומחיות במדעי הנתונים וסביבות טכנולוגיות שלא ניתנות להתרחבות ואף אינן מאובטחות, יכולים לכשעצמם למנוע מארגונים לבצע את חזון הדטה אנליטיקה שלהם. זה המקום שבו RapidMiner יכולה לסייע בטרנספורמציה".

"RapidMiner מחזקת את מעמדה של Altair בשוק הדטה אנליטיקס בכמה ורטיקלים – במיוחד בחברות יצרניות ושירותים פיננסיים – באמצעות מומחיות בתעשייה וטכניקות ML ספציפיות לתחום וחיבורים למגוון מקורות נתונים", ציין אריאל הדר, מנכ"ל Altair ישראל.  RapidMiner, אשר תצטרף לעשרות פתרונות תוכנה קיימים של Altair, שכבר נמצאים בוורטיקלים אלו, מביאה ערך חדש ומלהיב עבור לקוחות חדשים לצד קיימים, שיוכלו לגשת למוצרי Altair ו-RapidMiner הקיימים בקלות באמצעות מודל רישוי היחידות הייחודי של Altair".

RapidMiner תשולב עם כלים קיימים, כגון Altair Knowledge Studio, Altair SmartWorks ו-Altair SLC, כדי לספק פלטפורמה מקיפה, מרובת שפות, מותאמת לתוכנה כשירות (SaaS), עם אפשרות להתקנה בסביבות ענן, לניתוח נתונים ארגוניים ולמדע הנתונים.

RapidMiner ידועה ונפוצה בקרב משתמשים בקהילת הדטה בשל אנשי הצוות הטכני המוכשרים והידידותיים שלה, בעלי ניסיון של עשרות שנים, בהובלת המייסד ומנהל הטכנולוגיה ראשי ד"ר אינגו מירסווה, שיצטרף ל-Altair. תחת הנהגתו של מירסווה, RapidMiner הייתה חלוצה בתחום של הנגשת דטה חזותי והייתה הפלטפורמה הראשונה שהציגה אוטומציה סביב מדע הנתונים, אנליטיקות של טקסט, למידה עמוקה (Deep Learning) ועוד.

"Altair ו-RapidMiner חולקות את אותו חזון – להפוך את ניתוח הנתונים לפשוט דיו עבור כל המשתמשים, אך כזה שיאפשר סקייל משמעותי, תחת ניהול וניטור, וכמובן בטוח עבור כל הארגונים", אמר מירסווה. "אנו רואים בכך הזדמנות לראות את הפתרונות שלנו מופצים ברחבי העולם ומתרחבים באקו-סיסטם גדול יותר".

אירועים קרובים