ואלינור תרכוש את First Priority תמורת 7 מיליון שקלים

הרכישה תתבצע בעסקת חילופי מניות, כאשר 4.5 מיליון שקלים ישולמו עתה ו-2.5 מיליון נוספים ישולמו בכפוף לעמידה ביעדים עסקיים ● עם השלמת הרכישה, תמוזג פעילותה של First Priority לתוך ואלינור ● ארז אלשיך - מנכ"ל First Priority, יתמנה כמנכ"ל ואלינור במקומו של שחר בר - הפורש לעסקים פרטיים ● אלשיך: "הרכישה ממצבת את ואלינור כ-One Stop Shop בתחום בסיסי הנתונים"

ואלינור, העוסקת במתן שירותי ייעוץ ופתרונות לסביבת SQL Server, הודיעה היום (א'), כי בכוונתה לרכוש את First Priority – המתמחה בשירותי מומחה ופתרונות שליטה ובקרה בתחום בסיסי הנתונים של אורקל (Oracle) ו-MySQL. היקפה הכספי של הרכישה, שתתבצע בעסקת חילופי מניות, הינו כ-7 מיליון שקלים, כאשר 4.5 מיליון ישולמו עתה ו-2.5 מיליון נוספים ישולמו בכפוף לעמידה ביעדים עסקיים.

עם השלמת הרכישה, תמוזג פעילותה של First Priority לתוך ואלינור. החברה המאוחדת תכלול כ-45 עובדים, אשר יספקו מכלול שירותים בתחום למאות לקוחות במגזרי המשק השונים: גופי ממשלה ובטחון, בנקים, מוסדות פיננסיים וחברות ביטוח, מפעלי תעשיה, חברות טלקום והיי-טק, גופי תוכנה ועוד.

בנוסף, ארז אלשיך – מנכ"ל First Priority, יתמנה כמנכ"ל ואלינור במקומו של שחר בר – הפורש לעסקים פרטיים. אלשיך יהפוך גם לשותף ובעל מניות בחברה. מאיר דודאי יכהן כיו"ר החברה ויהיה  אחראי, בין השאר, על ניהול הפעילות בחו"ל.

דודאי ציין, כי "איחוד הכוחות בין ואלינור ל-First Priority מחזק את מעמדה של ואלינור בעולם בסיסי הנתונים. עם חיזוק מעמדנו בישראל בצורה משמעותית, בכוונתנו להרחיב את פעילותנו למדינות נוספות באירופה ובצפון אמריקה. בהמשך לפעילות הקיימת שלנו באירלנד".

ארז אלשיך ציין, כי First Priority ו-ואלינור משתפות פעולה כבר מספר שנים בקרב לקוחות שברשותם בסיסי נתונים – הן של מיקרוסופט (Microsoft) והן של אורקל, והמיזוג הוא המשך טבעי לקשרים ההדוקים שבין שתי החברות. "הרכישה ממצבת את ואלינור כ-One Stop Shop בתחום בסיסי הנתונים ותאפשר לה להציע לחברות וארגונים מערך מלא של שירותים ופתרונות בסביבת בסיסי הנתונים הפופולאריים מתוצרת מיקרוסופט, אורקל ו-MySQL גם יחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים