שוב באג בדגמי ה-Pro של ה-iPhone 14: קופאים לאחר העברת נתונים

אפל חוקרת את התקלה, וממליצה לבצע הפעלה מחדש מאולצת אם התופעה מתרחשת

יהיו גדול יותר בשנה הבאה. iPhone 14 Pro.

ימים ספורים לאחר שהגיעו למדפים, החלו לצוץ באגים ותקלות בפעולתם של מכשירי ה-iPhone 14 החדשים. אתמול דווח על באג  בבטא הציבורית של iOS 16.1, המשבש את ה-GPS בדגמי ה-Pro של ה-iPhone 14. כעת הופיע עוד דיווח על באג, גם הוא קשור למכשירי ה-Pro החדשים, שגורם להם לקפוא לאחר שהמשתמש מעביר את הנתונים מהמכשיר הקודם לחדש.

לפי דיווח שפורסם ב-MacRumors, המבוסס על מזכר פנימי שהגיע לידי האתר, אפל חוקרת כעת את הבאג. במזכר נכתב, כי אפל "מודעת לכך שהבעיה קיימת וחוקרת אותה". המזכר מציין גם, כי חלק מהלקוחות עלולים להיתקל בבעיה של מכשירי Pro החדשים שקופאים ולא מגיבים לאחר שמבוצע בהם שחזור נתונים מ-iCloud והעברתם מן ה-iPhone הקודם שלהם תוך כדי תהליך ה-Quick Start.

כפתרון זמני, אפל ממליצה למשתמשים לבצע הפעלה מחדש מאולצת אם המכשיר אינו מגיב במשך יותר מחמש דקות.

נוסף לבעיה זו נתקלו לקוחות שקנו את המכשירים החדשים בבעיה הנוגעת לאקטיבציה של המכשיר, שמגיע מהקופסה עם גירסת מערכת ההפעלה iOS 16, שכדי לפתור אותה הם חייבים לעדכן אותה מיד לגירסה 16.0.1.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים