למה בוכה ההיי-טקיסטית בסרטון הטיק-טוק?
בסרטון שפורסם בטיק-טוק, עובדת סטארט-אפ פורצת בבכי לאחר שהיא מתבשרת, שהחברה שבה עבדה הנפיקה והיא לא מימשה את האופציות שהוקצו לה ● כך בחרה אקוויטיבי להעביר את המסר שלה בדרך מקורית
רשת הטיק-טוק, שהפכה לכלי תקשורת שאי אפשר להתעלם ממנו, מאתגרת את חברות ההיי-טק, שנדרשות להעביר מסרים מורכבים בכמה שניות והן מוצאות לכך פתרונות מקוריים.
בחברת הסטארט-אפ אקוויטיבי (Equitybee), שמאפשרת לעובדי סטארט-אפים לקבל מימון כדי שיוכלו לממש את האופציות שלהם ולהפוך לבעלי מניות באמצעות קהילת משקיעים גלובלית, בחרו להתמודד עם האתגר באמצעות סרטון "ההייטקיסטית הבוכה", ובו עובדת סטארט-אפ פורצת בבכי לאחר, שהיא מתבשרת, שהחברה בה עבדה הנפיקה, אבל היא לא מימשה את האופציות שהוקצו לה. את תפקיד הפרזנטורית בקמפיין קיבלה מאי ברזילאי, עובדת בצוות השיווק בחברה, וזאת בשל המגבלות הרגולטוריות על שיווק מוצרי פינטק שלא מאפשרות להשתמש בשחקנים.
לדברי עינב מאיה, סמנכ"לית שיווק באקוויטיבי, ״כחברה שחשוב לה להיות חלוצה בתחומי השיווק ולהיות נוכחים בכל מקום בו נמצא קהל היעד שלנו. לצד הסרטונים ההיתוליים, העלנו גם סדרת סרטונים הכוללים הסברים מקצועיים שבהם נציגים מהצוות שלנו, שביום יום שלהם מנהלים את קשרי העובדים, מסבירים בשפה פשוטה בגובה העיניים על המוצר".
חברת אקוויטיבי הוקמה ב-2018 על ידי אורן ברזילי – מנכ״ל החברה, עודד גולן – סמנכ"ל הכספים, ומודי רדשקוביץ – סמנכ"ל התפעול וגייסה 87 מיליון דולר מאז הקמתה. החברה מעסיקה כיום כ-120 עובדים בישראל ובפאלו אלטו בקליפורניה ונמצאת בשלבי התרחבות וקליטת 50 עובדים נוספים. הפלטפורמה של אקוויטיבי מאפשרת לעובדי הסטארט-אפים לממש את האופציות שלהם מבלי להוציא כסף מהכיס ומבלי לקחת סיכון באמצעות קהילת המשקיעים הגלובלית שלה, אשר מונה יותר מ-17 אלף משקיעים.
תגובות
(0)