"האתגר הבא בדיגיטל: הפיכת הארגון לאוטונומי"

"היעד הנכסף הוא להגיע למצב שהארגון זז הרבה יותר מהר, עושה פחות טעויות ומסוגל לממש מודלים עסקיים במהירויות שעד היום לא הצלחנו להגיע אליהן", אמר סער שוורץ, סגן נשיא בכיר לשיווק עולמי ב-BMC

סער שוורץ, סגן נשיא בכיר לשיווק עולמי ב-BMC.

"בשנים האחרונות ארגונים מאמצים טכנולוגיות דיגיטליות בצורה מואצת. אלא שזה לבד לא מספיק: המטרה היא שהארגון יעבוד בצורה עצמונית, על בסיס מיכון ודיגיטל. היעד הנכסף הוא להגיע למצב שהארגון זז הרבה יותר מהר, עושה פחות טעויות ומסוגל לממש מודלים עסקיים במהירויות שעד היום לא הצלחנו להגיע אליהן. זאת, בהישען על כמויות מטורפות של נתונים ארגוניים והחצנת המידע החשוב ביותר לתוך המודל העסקי של החברה", כך אמר סער שוורץ, סגן נשיא בכיר לשיווק עולמי ב-BMC, בראיון לאנשים ומחשבים.

שוורץ עובד בחברה מזה 23 שנים: הוא הצטרף אליה ב-1999, אז היא רכשה את המימד החדיש תמורת 650 מיליון דולר. הייתה זו הרכישה הגדולה ביותר עד אז של סטארט-אפ ישראלי.

שישה עקרונות בפעילות של BMC מול ארגונים

לדברי שוורץ, "יש לנו שישה עקרונות שלפיהם אנחנו פועלים מול הלקוחות הארגוניים: החשוב ביותר הוא לתת חוויית לקוח מקיפה, שמספקת מבט של 360 מעלות עליו; מיכון תהליכים ארגוניים, וכמה שיותר; הגנת הסייבר; תפעול הנתונים, שינוע שלהם, ניתוחם והפקת תובנות מהם; DevOps ברמת הארגון – ולא ברמת המפתחים; ועקרון אחרון, שמשלב בין העקרונות הקודמים".

הוא ציין כי "כל אחד מהלקוחות הארגוניים נמצא ברמה אחרת של בגרות ובשלות בכל אחד מהאזורים הללו, ואנחנו עובדים איתם על מנת לבנות מסלול מיטבי, כזה שיכלול סגירת פערים בשלב הראשון ומיטוב וייעול בשלב שלאחריו".

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

"משבר נגיף הקורונה העולמי", ציין הבכיר הישראלי, "יצר ביקוש אדיר למגוון של טכנולוגיות. המון חברות הבינו שעליהן לשנות את האופן שבו הן היו רגילות לפעול עד אז. הן הבינו שעל מנת לשרת את הלקוחות בצורה טובה – אבל שונה, עליהן להטמיע יכולות דיגיטל מוגדלות ולשפר את התהליכים התפעוליים שלהן. לכן, אנחנו, כמו לא מעט חברות היי-טק, חווינו גידול משמעותי בפעילות בשנתיים האחרונות".

מכירות של מאות מיליוני דולרים בשנה, שבסיסן בישראל

על בסיס הרכישה של המימד החדיש הקימה BMC מרכזי פיתוח בתל חי ובתל אביב, וכיום יש לה יותר מ-500 עובדי מו"פ בארץ. מרכז המו"פ של החברה בישראל מוביל את פיתוח משפחת מוצרי Control-M, ואלה מניבים לה מכירות של מאות מיליוני דולרים מדי שנה.

"מרכז הפיתוח בתל חי ממשיך לצמוח, עם גישה נוחה יחסית לטאלנטים", אמר שוורץ. "הקמנו שם תוכניות גיוס והכשרה מיוחדות, שמאפשרות לנו לגייס עובדים בצורה קלה ורכה, מיד עם סיום ההכשרה. יש לנו שם משרד מהגדולים בצפון הארץ, וזו גאווה גדולה. על רקע הדיווחים על עצירות של גיוסים ועל פיטורים, בניגוד לחברות אחרות אנחנו שוכרים עובדים רבים ולא מתכוונים להפסיק בכך. נגדיל את היקף הפעילות שלנו בארץ, משום שלמרות ההשפעות של הפוסט-קורונה, אנחנו נמצאים במגמת גידול. זו נובעת מהעלייה בביקוש לאוטומציה ולדיגיטל".

שיתוף פעולה עם מטריקס

מטריקס מטמיעה את מוצרי BMC בארגונים בישראל מזה שלושה עשורים, "אנחנו עובדים איתם בשיתוף פעולה הדוק מול הלקוחות", אמר שוורץ, "ויוצרים כך מצב שבו כולם מנצחים. אנשי מטריקס פיתחו סביב הפתרונות שלנו מערך ידע של עשרות אנשי מקצוע, והם מבצעים יישום, הטמעה, תמיכה, תחזוקה והדרכה בתחום. פתרונות BMC מהווים חלק חשוב בהיצע שלהם ללקוחות".

"יש לנו יותר מ-100 לקוחות בארץ, בהם הבנקים הגדולים, חברות הטלקום הגדולות, משרדי ממשלה וגופים מהמגזר הביטחוני", הוסיף. "את אחד הפרויקטים שעליו גאוותנו ערכנו באמדוקס, שם הטמענו פרויקט IT רחב היקף וגלובלי, חוצה יבשות, שנוהל כל כולו מישראל".

על הלקוחות הארגוניים בארץ אמר שוורץ כי הם "מאתגרים את הטכנולוגיה שלנו לקצה, ואנחנו מאוד אוהבים את זה".

לסיכום הוא ציין כי "הביטוי של תפיסת ניהול השירותים העסקיים, שהגינו עוד ב-2003, הוא בטכנולוגיה שמאפיינת את החברה. התפיסה מאפשרת להגיב במהירות לתזוזות בשוק, בנוסף ליכולת להרוויח משינויים. כך, ניתן להפוך אתגרים עסקיים להזדמנויות עסקיות מבוססות IT".

BMC תקיים ביום ד' הקרוב את אירוע BMC Day, באולם האירועים East בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים. לפרטוים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים