סטארט-אפ הפינטק המקומי מאש פיימנטס גייס 60 מיליון דולר

החברה פיתחה כלי שמספק לאנשי כספים שליטה ויכולת לבצע אוטומציה לתהליכי התשלומים הארגוניים שלהם ● הגיוס נעשה בעקבות צמיחה של 300% בהכנסות בחצי הראשון של 2022 וגידול מספר הלקוחות ליותר מאלף

מימין לשמאל: ערן קטוני ועודד זהבי, מייסדי מאש.

מאש פיימנטס (Mesh Payments) – שפיתחה פלטפורמת ניהול תשלומים – הכריזה היום (ד') על גיוס חדש של 60 מיליון דולר, מה שהביא את סך הגיוסים שלה ל-123 מיליון דולר.

Alpha Wave הובילה את סבב הגיוס בהשתתפות משקיעים קיימים, שביניהם Tiger Global, TLV Partners, Entree Capital ו-Meron Capital. המימון מגיע על רקע עלייה בביקוש בשל המצב הפיננסי בשווקים והרצון של חברות לייעל את מערך התשלומים שלהן, להיות בשליטה ואף לקצץ בהוצאות העסקיות שלהן.

מאש ממשיכה לייצר חדשנות, כדי לעזור לצוותי הכספים לבצע אוטומציה, שליטה ואופטימיזציה של ההוצאות הארגוניות שלהם, מ-T&E ועד מנויי ה-SaaS, ולהביא יעילות לאנשי הכספים על מנת שחברות יוכלו לפעול בצורה מהירה יותר מול תנאי שוק משתנים. בעזרת אינטגרציות חדשניות, כולל האינטגרציה החזקה ביותר של מאש עם נטסוט (NetSuite), אנשי כספים יכולים להיות יעילים אף יותר ולחסוך זמן רב המושקע בהזנת נתונים ועבודה ידנית הנדרשים מהם כדי לסגור את החודש.

צוות מאש פיימנטס.

צוות מאש פיימנטס. צילום: מיכה לובטון

"מה שחברות צריכות בסביבה של התייעלות פיננסית"

"מהיום הראשון מאש התמקדה בשיפור היעילות של צוותי הכספים על ידי אוטומציה ותובנות הדרושים להם כדי לנהל את הפעולות הפיננסיות היומיומיות בצורה אופטימלית", אמר עודד זהבי, מייסד ומנכ"ל משותף, במאש פיימנטס. "לאחר מגיפת הקורונה ועם מיתון מתקרב, התפקיד של סמנכ"ל הכספים בארגון השתנה ונהיה מרכזי יותר. האמון במאש מצד משקיעים ולקוחות, גם בשוק סוער, מחזק את העובדה שהפלטפורמה שלנו היא מה שחברות צריכות בסביבה של התייעלות פיננסית, ופותרת את יחסי האהבה-שנאה שצוותי הכספים ניהלו עם כרטיסים תאגידיים". 

"מנהלי הכספים הטובים ביותר מחפשים להפיק את המירב מכל דולר ושעת עבודה, במיוחד בתקופות של סערה כלכלית. עם השותפויות האסטרטגיות שלה ופלטפורמת האוטומציה הפיננסית הטובה מסוגה, מאש פיימנטס מספקת ערך יוצא דופן ללקוחותיה", אמר ריק גרסון, יו"ר מייסד שותף ומנהל השקעות ראשי ב-Alpha Wave Global.

הוא הוסיף כי "מאש מייצגת את סוג החברות החדשניות שאנחנו מחפשים, כזאת שנותנת ללקוחות תועלת ברורה ומתמשכת. מספר החברות שמעוניינות למצוא דרכים חדשות וטובות יותר להוציא פחות ולחסוך יותר הוא די גדול וצוות מאש מביא את הפתרון הטוב מסוגו".

כיום מאש פיימנטס מעבירה קרוב למיליארד דולר בהיקף תשלומים שנתי (TPVs) דרך הפלטפורמה שלה, ומשרתת כבר יותר מאלף חברות.

לדברי החברה, החברות שמשתמשות ב-מאש יעילות פי חמישה, במצטבר, וחוסכות לצוותי הכספים שלהן, בממוצע, שלושה ימים בחודש על ניהול חשבונות.

מאש פרסמה כמה יכולות חדשניות, כולל מוצר לניהול תשלומים חוזרים (SaaS), כרטיסים פיזיים ללא מספר, עם יכולות חדשניות שמאפשרות אבטחה ושליטה של כרטיסים וירטואליים, בשם – Plug & Pay VISA וחידושים נוספים המתוכננים בחודשים הקרובים.

מאש הכריזה לאחרונה על שותפות עם ספקית השכר העולמית פפאיה גלובל (Papaya Global) לניהול טוב יותר של הוצאות עובדים מרחוק, ואמורה להכריז על שותפויות אסטרטגיות נוספות עם ספקי תשתיות תשלומים בעתיד הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים