נשים ומחשבים: שירן ענטין, Huuuge Games

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: סמנכ"לית אנליטיקה ב-Huuuge Games

שירן ענטין, סמנכ"לית אנליטיקה ב-Huuuge Games.

שם: שירן ענטין.

תפקיד: סמנכ"לית אנליטיקה ב-Huuuge Games.

ותק בתפקיד: שנתיים וחצי.

תפקידים קודמים: 15 שנה מנהלת צוותים של BI ו-BA בחברות כמו WeWork, Playbuzz, Perion ו-קונדואיט.

השכלה/שירות צבאי: תואר ראשון בהנדסת תוכנה משנקר ובצבא הייתי במשרד לפיתוח אמל"ח במשרד הביטחון

משפחה: נשואה + 3.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? תמיד הייתי עם אוריינטציה גבוהה למקצועות ריאליים, אז בחירה בתואר טכנולוגי הייתה פשוטה. לתחום הדטה הגעתי אחרי שנחשפתי למנעד המקצועות בחברת קונדואיט, שם הבנתי את הכוח בנתונים ומה המשמעות של להיות Data driven. הייתה לי מנהלת מדהימה וארגון שאפשר לי לגדול ולצמוח. 

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני חושבת שזהו נושא מורכב. העובדות מראות כי יש פחות נשים בתפקידים בכירים, וכי יש פערי שכר גדולים בין נשים וגברים באותו תפקיד. תפקידנו, בתור מעסיקים ומנהלים, לעזור לצמצם את הפער. יש המון פעולות שניתן לעשות אפילו מחר בבוקר, החל מייצירת סביבת עבודה פחות דורסנית ומאפשרת, המשך במתן שכר שוויוני והוגן, למרות שבריאיון לרוב נשים דורשות פחות, וכלה בהצעת קידום גם למועמדות ראויות, למרות שלא חשבו את עצמן כמספיק טובות (לרוב נשים אפילו לא יציעו את עצמן לתקן שנפתח כי לדעתן הן לא מספיק טובות). 

האם נתקלת אישית באפליה בתעשייה על רקע היותך אישה? לשמחתי לא נתקלתי. הארגונים שבהם עבדתי יודעים להעריך עובד על פי הביצועים שלו והתרומה שלו להצלחת החברה. באחת החברות אפילו קודמתי בהריון.

בתור הורה לשלושה ילדים, ההצלחה שלי נעוצה הרבה בהורות שוויונית עם בן זוגי. המקומות שבהם נתקלתי באפליה נגד הורים, היו דווקא כשבעלי חיפש עבודה והרבה ארגונים הרימו גבה וסירבו כשאחד התנאים שלו היה לצאת פעמיים מוקדם לילדים. בעיני זו גישה מיושנת, שבעצם חוטאת לקידום נשים. ברגע שההורים (אבות ואמהות) נמצאים באותה נקודה, גם המעסיקים יסתכלו עליהם באותו אופן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים