באו לבקר במאורת הנמר: דורון גיגי והילה אפרתי, קבוצת יעל

01/09/2022 11:40
דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל, והילה אפרתי, יועצת התקשורת של הקבוצה.

למאורת הנמר הגיע לביקור נדיר דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל מזה שבע שנים, יחד עם הילה אפרתי, יועצת התקשורת של הקבוצה זה שנים רבות. 

דורון – שהגיע להקליט פודקאסט לערוץ אנשים ומחשבים לקראת פאנל בכירי התעשייה שלנו, שיתקיים בסוף אוקטובר – סיפר על ראיית הניהול הייחודית בקבוצה הפרטית, שהיא אחת החשובות והעסוקות בתעשיית המחשוב הישראלית.

הקבוצה עוסקת בפיתוח, יישום ושיווק של פתרונות טכנולוגיים לארגונים גדולים, בביצוע פרויקטים לפי דרישה ובמתן שירותי מיקור חוץ. יש לה אפילו חברת OffShore הפועלת באוקראינה, שעברה לא מעט טלטלות לאחרונה ועם כל זה ממשיכה את פעילותה כרגיל, כשהקבוצה כולה תומכת, שומרת ומכוונת מכאן, מישראל. 

אולי לא רבים יודעים, אבל קבוצת יעל עומדת מאחורי פרויקטים גדולים במגזר הביטחוני, בבריאות, במגזר הפיננסי (בנקים, חברות ביטוח), בהיי-טק ובתעשייה, ולאחרונה במרחב הציבורי, כשחקנית מרכזית בנימבוס, ולא רק.

דורון נשוי לגלית ואבא לשני בנים גדולים (ליאם ועמית), אבל מדבריו למדתי שלמרות עיסוקיו הרבים בקבוצת יעל הוא עדיין מוצא את הזמן לרוץ ולבלות עם המשפחה, וזה מלבד מחויבותו להשקיע שפע של משאבים בטיפוח הקבוצה, שצמחה בכמעט פי ארבעה בשנות ניהולו, ומונה היום כ-2,000 עובדות ועובדים.

אפרתי הסבירה כי הקבוצה "מבוססת על DNA של משפחתיות ואינטימיות", עם עובדות ועובדים בני 20 פלוס לצד בני 60 פלוס. היא סיפרה שלא מעט עובדים הם חלק מהקבוצה בין 20 ל-40 שנים(!) – נתון שאין לו תקדים בשוק המיחשוב הישראלי של השנים האחרונות.

שוחחתי עם השניים על איך שבזכות הרכישות – אחת לשנה לפחות (טוליפ, אקטיביו, קלאודטק, סמארטסופט, רילקומרס, אקספטיק, נטקלאוד, טריאד, ולאחרונה רכישת קבוצת קורן הישראלית) – מתרחבת קבוצת יעל בעקביות לאזורים טכנולוגיים נוספים, ופונה אל לקוחות וקהלים אחרים. הדבר קורה עם כל רכישה כזו, שבמהלכה הקבוצה שומרת על העובדים הקיימים של החברה הנרכשת ומכניסה לתוכה עוד גוונים ותוכן.

"אנחנו עושים המון לשמירת הערכים החשובים לנו, ליצירת מקום שכיף לעבוד בו ושמשמח להגיע אליו בבוקר", אמר דורון. על ה"משבר בהיי-טק", סיפר, הוא בעיקר קרא בתקשורת. "אצלנו יש בכל רגע נתון כמה מאות משרות פנויות לאייש, ועל פיטורים בכלל לא מדברים ביעל, כבר הרבה שנים", סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים