משתמשים ב-Google Meet? יש לשירות חידוש משובט עבורכם

מעתה, ממש כמו בזום, אם תרצו לומר דבר מה אך להיות שקטים במשך מרבית מהלך שיחת הווידיאו, תוכלו להפסיק את ההשתקה של עצמכם באמצעות לחיצה פשוטה על מקש הרווח במקלדת

מנסה להיות זום. Google Meet.

תכונה חדשה – ומשובטת – מגיעה לשירות שיחות הווידיאו Google Meet של גוגל, אחרי שהיא מוצעת בזום (Zoom) כבר מזה כשנתיים, אבל משתמשי הפלטפורמה של גוגל לבטח יסכימו שמוטב מאוחר מאשר לעולם לא, במיוחד משום שמדובר בפיצ'ר נוח שבאמת מקל על החיים.

גוגל השיקה את אפליקציית Meet שלה ב-2017 כשהיא מאוד בסיסית, אבל אז הגיעה הקורונה, והכניסה את ענקית הטכנולוגיה למוטיבציה להגיע לכמה שיותר משתמשים עם אפליקציית שיחות הווידיאו שלה, ככל הנראה בשל הרצון לא להשאיר את הזירה רק לזום – המנצחת הגדולה של הסגרים.

אולם למרות זאת נראה היה שהשירות של גוגל תמיד נגרר אחרי זום ולא עומד באותם סטנדרטים.

כך למשל לקח לגוגל יחסית הרבה זמן להוסיף פונקציות כמו שימוש ברקע וירטואלי ל-Meet שלה, כשתכונות אלו היו כבר פעילות ופופולריות במיוחד בזום.

Google Meet

Google Meet צילום: לכידת מסך מדף הבית

Push-to-Talk: לחיצה שמנטרלת את המיוט

באחרונה Meet הוסיפה עוד אפשרויות, כאלו שאמורות לספק קצת פאן למשתמשים, כמו היכולת לשתף סרטונים בשיחות הווידיאו או פלייליסט מספוטיפיי, אבל בנוסף כעת המשתמשים זוכים סופסוף בתכונה חיונית במיוחד – Push-to-Talk.

בבלוג Google Workspace Updates של החברה, שבו היא מפרסמת תכונות מוצר חדשות, גוגל אישרה כי הוסיפה את תכונת Push-to-Talk ל-Meet. מדובר בתכונה מאוד שימושית, שנמצאת בזום מאז 2020, ושעיקרה הפסקה מהירה וארעית למצב 'השתק'. התכונה הזו משמעותית במיוחד בעיקר בעסקים ובוועידות וידיאו.

ל-Google Meet יש כמובן כפתור המאפשר להפעיל או לכבות את המיקרופון. המטרה, כפי שיודע כל משתמש שמנהל פגישות ועידה ברשת, היא לא להחדיר רעשי רקע לשיחה רבת המשתתפים, וכן לא להישמע בלי שהמשתתף מעוניין בכך, עניין שמונע לעיתים מבוכות גדולות. האפשרות להיות במצב 'מיוט' חשובה, אבל היא מאלצת את המשתמשים לסגור ולפתוח ללא הרף את הכפתור, כשבכל זאת רוצים מעת לעת לתרום כמה תובנות במהלך שיחת הווידיאו.

Push to talk, שנוספה כעת ל-Meet בגרסת שולחן העבודה, מאפשרת להחזיר לפעולה בזריזות את המיקרופון הכבוי, בלחיצה על מקש הרווח. מדובר בתכונה שמקלה מאוד את השימוש בשירות, ולבטח נוחה בהרבה מלהפעיל ולכבות כפתור זעיר על המסך. כל עוד משאירים אותו לחוץ – המיקרופון פועל וניתן לדבר לדבר. שחרור הלחיצה ישתיק אתכם שוב.

החברה הוסיפה בבלוג כי "תכונה זו כבויה כברירת מחדל וניתן להפעיל אותה בהגדרות Google Meet".

כמו כן גוגל הודיעה בבלוג שהפיצ'ר השימושי החדש, לפחות אצלה, הזה יגיע בעדכון ל-Meet למחשב השולחני ב-9 בספטמבר. גלגול התכונה יתבצע בגלים ומתאריך תחילת ההפצה יארכו כשבועיים עד שהחידוש יגיע לכולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים