אמזון סוגרת את שירות הבריאות שלה, Amazon Care

שלוש שנים אחרי הקמתו, אמזון הודיעה על סגירת השירות בסוף השנה ● הסיבה: החברה לא גייסה מספיק חברות גדולות, שהיא שמה למטרה לצרף אותן לרשימת הלקוחות של Amazon Care

תוסיף גם שירותי סלולר למנויי פריים? אמזון.

אמזון תסגור עד סוף השנה את שירות הבריאות שלה, Amazon Care, עקב בעיות בגיוס לקוחות, ובעיקר חברות גדולות (השירות הוצע בארצות הברית בלבד). השירות מאפשר ללקוחות להיפגש וירטואלית עם רופא או אחות 24/7.

ניל לינדזי, סגן נשיא שירותי הבריאות של אמזון, הודיע על הסגירה במייל ששלח אתמול (ד') לעובדי Amazon Care. לדבריו, ההחלטה התקבלה "אחרי חודשים רבים של התלבטויות", ועל אף שהשירות קיבל תשבחות מלקוחות רבים. "למרות זאת", כתב, "הוא לא סיפק את החברות הגדולות ששמנו לעצמנו למטרה להגיע אליהן, וזה לא היה עובד לטווח הארוך".

שירות Amazon Care היה אחד הצעדים הראשונים של חברת הענק בכניסה שלה לתחום שירותי הבריאות. הוא נוסד ב-2019, תחילה במסגרת פיילוט שנערך עבור כמה עשרות מעובדי החברה במטה שלה בסיאטל. לאחר מכן הוא הורחב לכלל עובדי אמזון בארצות הברית, ובהמשך גם ללקוחות חיצוניים. הוא מאפשר למשתמשיו להתייעץ עם אחות או רופא באופן וירטואלי, ובמקרי חירום גם ביקורים בבתיהם של המשתמשים. לא ברור כמה ארגונים וחברות הצטרפו לשירות. אולם, ענקית האי-קומרס שחררה כמה שמות של ארגונים שהצטרפו אליו, בהם רשת מלונות הילטון ורשת הסופרמרקטים הול פודס, שנמצאת בבעלות אמזון עצמה.

אמזון שמה בשנים האחרונות דגש רב על תחום הבריאות: ב-2020 היא רכשה את פילפאק ומיתגה אותה מחדש כאמזון פרמצבטיקה. בחודש שעבר היא קנתה את וואן מדיקל, על 188 המרפאות שלה, שפועלות ב-25 מדינות – תמורת כמעט ארבעה מיליארד דולר. הרכישה עוררה חשש שאמזון תאחז במידע רגיש של משתמשים. חברת הסנאט איימי קלובושר אף קראה לרשות הסחר הפדרלית של ארצות הברית, ה-FTC, לחקור את העסקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים